Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Ključ uspeha je u dobrom sadržaju!

Lea Stanković iz agencije Communis DDB predstavila je, na nedavno održanoj konferenciji Digital 2014, tri najnovija svetska trenda u oblasti marketinga i oglašavanja.

1. Kreiranje sadržaja koji izaziva interakciju. Potrošači odavno više nisu pasivni, posebno kada govorimo o reklamama, učestvuju u odabiru onoga što gledaju, a vrlo često žele i da budu uključeni u kreiranje tog sadržaja.

2. Tehnologija. Svake godine imamo neku novu društvenu mrežu, gedžet… Ali klijentima je sve teže da plivaju u svemu tome, i upravo tu je uloga agencija, koja ima zadatak da orkestrira u celoj toj priči.

3. Kreiranje sadržaja koji menja navike i ponašanje potrošača.

Svim ovim kampanjama zajednično je što imaju dobar sadržaj. Lea Stanković je poručila je poenta biti prvi, biti hrabar, orkestrirati i kampanjom preneti jednu, jasnu poruku.

Pripremila: Ivana Parčetić Mitić

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!