Lea Stanković iz agencije Communis DDB predstavila je, na nedavno održanoj konferenciji Digital 2014, tri najnovija svetska trenda u oblasti marketinga i oglašavanja.
1. Kreiranje sadržaja koji izaziva interakciju. Potrošači odavno više nisu pasivni, posebno kada govorimo o reklamama, učestvuju u odabiru onoga što gledaju, a vrlo često žele i da budu uključeni u kreiranje tog sadržaja.
2. Tehnologija. Svake godine imamo neku novu društvenu mrežu, gedžet… Ali klijentima je sve teže da plivaju u svemu tome, i upravo tu je uloga agencija, koja ima zadatak da orkestrira u celoj toj priči.
3. Kreiranje sadržaja koji menja navike i ponašanje potrošača.
Svim ovim kampanjama zajednično je što imaju dobar sadržaj. Lea Stanković je poručila je poenta biti prvi, biti hrabar, orkestrirati i kampanjom preneti jednu, jasnu poruku.
Pripremila: Ivana Parčetić Mitić