Karim Rashid dolazi na Brending konferenciju

Da bismo bili u mogućnosti da oblikujemo budućnost po svojoj meri, prvo moramo biti u stanju da preoblikujemo svoju sadašnjost. Jedan od najvećih svetskih stručnjaka za dizajn, Karim Rashid posvećen je upravo ovom nastojanju. Preko 4000 dizajnerskih rešenja, preko 300 nagrada u 40 zemalja u kojima je poslovno aktivan, Karim je pozicioniran u sam svetski vrh industrijskih dizajnera.

Ali, nije samo Karim Rashid razlog zašto ovogodišnja Brending konferencija ima svetski karakter. Agencija Via Media pobrinula se za to da i ostale predavače ‘prati svetski glas’. Tako ćemo imati priliku da slušamo čoveka koji, trenutno, na listi ‘Top 100 najuticajnijih ljudi (marketing) industrije’ zauzima 17 poziciju. Njegovo ime je David Balfour. On je višestruko nagrađivani vizionar, a dolazi direktno s prve linije fronta iskustvenog marketinga, kako bi nam otkrio tajne trikove koji se mogu naučiti samo ako si radio s brendovima poput Adidas-a ili Playstation-a.

Nije sramota ako ne znate ko je Boris Nemšić, jer je on posvećeniji ostvarivanju suštinskih (i svetskih) rezultata, nego pozicioniranju svog imena u medijima. Reći ćemo vam samo da je bio prvi čovek austrijskog Telekoma, a u struci je poznat kao kralj mobilne telekomunikacije.

Prošle godine, u programu Branding Conference 07 (Brand New Jungle), Dalibor Šumiga nam je zagolicao maštu svojim izuzetno značajnim predavanjem o neuromarketingu. Ove godine se vraća na ‘mesto zločina’ i donosi nam napredne svetske alate, iste one koje globalni brendovi tek počinju da koriste kako bi povećali efikasnost svojih kampanja, a koji su ujedno i odgovor na pitanje: ”Zašto sve kampanje nisu jednako uspešne?”. Osim što ćemo otkriti male tajne velikih majstora, bićemo u prilici lično da doživimo demonstraciju i reakciju potrošača na različite reklame.

Pod sloganom RESHAPE BRANDS, spremni su brojni sadržaji i panel diskusije koji će nas sprovesti kroz trenutne izazove s kojima se svakodnevno suočava marketing industrija. Konačni cilj je naglasiti potrebu kontinuirane adaptacije i preoblikovanja ustaljenih procesa, na putu razvoja uspešnih brendova.

Konferencija će biti održana 1. juna u Domu omladine u Sarajevu. Sve dodatne informacije o konferenciji potražite na www.branding.ba.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari