today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kapri – letnji hit reklamnog bloka

Omiljeni Frikom sladoled – Kapri, ovog leta postao je apsolutni hit na bazenima, plažama, šetalištima, ali i na svim TV kanalima i gradskim bilbordima uz pomoć agencije Leo Burnett.

Svi uveliko pevuše uz novu Kapri kampanju “Leto je”, kako sladokusci u najboljim godinama, tako i mlađi fanovi čuvenog sladoleda.

Ali nova kampanja je praznik i za oči, takođe!

Leo Burnett i marketinški tim Frikom-a, napravili su atraktivan Kapri svet i njegovim prepoznatljivim bojama uspostavili novi vizuelni trend ovog leta.

Reditelj spota bio je Ivan Stojiljković, a realizovan je u saradnji sa produkcijom NN Media.

Velibor Mudrić, Regionalni brend menadžer Adriatic klastera za sladoled u kompaniji Frikom, rekao je: “Kapri je godinama unazad imao svoju jasno definisanu komunikaciju: leto, more, romantika. Shvatili smo ipak da tako definisan komunicira sa donekle uskom ciljnom grupom i da takav pristup možda za nijansu više igra na kartu nostalgije nego što je bilo nužno. Kapri pripada svim generacijama. Stoga je bio pravi izazov ostati na onome što se gradi decenijama, a opet temeljno osvežiti priču. More je postalo bazen (i odlično je odigrao ulogu), romantika je uhvaćena već u “muvanju”, a leto… leto je moralo da ostane leto, kako drugačije. Svi sastojci su i dalje tu, ali je Kapri dobio sasvim novu dinamiku”.

Ivana Zeković, kreativna direktorka agencije Leo Burnett rekla je: “Kreiranje kampanje za Kapri je u svakom smislu bio neodoljivo-slatki izazov. Stvaranje novog vizuelnog sveta, potpuno drugačijeg od drugih u kategoriji, pokazalo se kao dobar put za jačanje brand-a i osnaživanje njegove reformatorske pozicije. Rad na ovoj kampanji broji puno zaslužnih ljudi iz tima sa kojima je bilo zadovoljstvo raditi: Katarina Jovanović, Bojan Brukner, Dina Todorović, Anđela Antić, Vladimir Vučićević, Natasa Bojanić, Dijana Terzić, Ivan Zornić“.

Bojan Brukner, kreativni direktor agencije Leo Burnett rekao je: “Jako smo se radovali ovom projektu i veoma smo zadovoljni kako je sve na kraju ispalo. Dobili smo mnogo lepih reakcija, što od ljudi iz branše, što od “publike” kojoj je reklama i namenjena, a to nam je ujedno i najbolji pokazatelj da smo uspeli da uradimo pravu stvar.”

Uživajte i vi u novoj Kapri letnjoj romansi, savršenom ritmu i svetu koji ispunjava sva čula.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!