today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#KampanjaNaDar: Zajedno su veće šanse da ostavimo trag!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija Mullen Lowe&Friends, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju Društvu matematičara Srbije.

Tim povodom, razgovarali smo sa Bojanom Ninkovićem, Managing Director & Chief Consultant u agenciji Mullen Lowe&Friends i dr Vojislavom Andrićem, predsednikom Društva matematičara Srbije.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
Mullen Lowe&Friends: Na prvom mestu želimo da pohvalimo ideju za ovakvu akciju, a ujedno i da se zahvalimo na mogućnosti za ušešće, jer mislimo da je ovo odlična prilika da na pozitivan i kreativan način utičemo na današnjicu u kojoj živimo. “Priroda je ogromna knjiga u kojoj je napisana nauka. Ona je stalno otvorena pred našim očima, ali je čovek ne može razumeti ukoliko prethodno ne nauči jezik i slova kojim je napisana. A napisana je jezikom matematike.” Rene Dekart
Naša motivacija su bila izvanredna i veoma uspešna deca matematičari, koja sa takmičenja iz celog sveta donose najsjajnija odličja, a malo ko to primeti, nagradi ili zapamti. Cilj nam je da se podigne svest javnosti o ovim sjajnim umovima, da oni postanu novi uzori našoj deci, da podstaknemo interesovanje za nauku i podignemo nivo edukacije u Srbiji. Mnogima sama pomisao na matematiku već zadaje glavobolju, ali ako joj se pristupi na pravi način ona može biti vrlo zanimliva i zabavna.

Društvo matematičara Srbije: Danas je znanje važnije nego ikad, ali u Srbiji se o vrednosti obrazovanja vrlo malo govori i malo se čini na tom polju. Verujemo da od toga koliko smo u stanju da motivišemo decu da se obrazuju i stiču znanja, direktno zavisi budućnost zajednice u kojoj živimo. To je naša motivacija. Verujemo da je veoma važno da priča o znanju ne bude dosadna. Nauka je uzbudljiva, učenje je uzbudljivo, zato o ovim temama treba da se govori na kreativan i zabavan način.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
Mullen Lowe&Friends: Konstantno upoznavanje i povezivanje sa ljudima, negovanje tih odnosa i konstruktivan dijalog su danas vrlo važni za održivost i poboljšanje poslovnog uspeha. Takođe, razmena iskustava struke je važna kako bismo lakše i bolje pratili trendove i tendencije u cilju unapređenja sopstvenog poslovanja, ali nam takođe pomaže da budemo slobodniji, samopouzdaniji, odvažniji. Zajednička saradnja i stečena iskustva kreativne struke mogu mnogo doprineti podizanju svesti javnosti: za mnoge probleme sa kojima se suočavaju ugrožene grupe, nerešena socijalna pitanja u našem okruženju, kolektivne probleme koji utiču na većinu populacije, povećanju stepena opšteg obrazovanja i edukacije, kao i formiranju ekološke kulture savremenog čoveka. Mislim da nam ova akcija na najbolji mogući način omogućava da postignemo ove ciljeve i na taj način maksimalno doprinesemo našoj zajednici.

Društvo matematičara Srbije: Kao pojedinci ne možemo mnogo promeniti stvari i naša reč se ne čuje daleko. Zajedno, možemo da dođemo do ljudi. Kada uspemo da pokažemo potrebu i značaj kvalitetne edukacije tada možemo da se oslonimo na poverenje i podršku zajednice. Što je veća zajednica koja prepoznaje potrebe društva, veće su šanse da napravimo promenu i ostavimo trag.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
Mullen Lowe&Friends: Kreativnost za privredu jedne države je od velikog značaja s obzirom da je odnos ove industrije u bruto društvenom proizvodu, u svetu, iz godine u godinu sve veći. Kreativna industrija je zapravo pokretač inovativnosti i u drugim industrijama koje takođe učestvuju u BDP-u jedne zemlje, pa je samim tim jako važan činilac u razvoju privrede jedne zemlje, a naročito za Srbiju u kojoj je kreativni potencijal na veoma visokom nivou.

Društvo matematičara Srbije: Danas je znanje ključni pokretač razvoja svetske privrede, važan izvor za povećanje produktivnosti I konkurentnosti u svetu. U Srbiji je obrazovanje potcenjeno i na znatno nižem nivou nego što bi moralo da bude. Podsticanjem edukacije, povećanjem efikasnosti u obrazovnom sistemu, ohrabrivanjem mladih da svakodnevno rade na sebi i svojoj budućnosti, stvaranjem novih stručnjaka u raznim granama nauke svakako možemo biti veoma bitan element u razvoju privrede naše zemlje.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!