Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#KampanjaNaDar uvrštena u godišnji izveštaj fondacije Catalyst Balkans

Fondacija Catalyst Balkans uvrstila je projekat #KampanjaNaDar, koju je Marketing mreža sprovela u 2017. godini, u svoj godišnji izveštaj o stanju filantropije kao jedan od primera inovativnih davanja.

Kako se navodi u izveštaju, projekat #KampanjaNaDar objedinjuje inovativnost, davanje profesionalnih usluga, partnerstvo više aktera iz poslovnog sektora, kao i partnerstvo između sektora.

Prošle godine povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, koju je podržalo i u nju se aktivno uključilo čak 17 kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Ideja kojom je akcija #KampanjaNaDar započela jeste da uključi sve zainteresovane agencije koje žele da daju kreativni doprinos zajednici, socijalnim preduzećima i udruženjima. Agencije koje su se uključile u akciju #KampanjaNaDar su McCann Beograd, Orange Studio, Fullhouse Ogilvy, Popular, SuperDot, New Media Team, Smart Vision, Havas Adriatic, MullenLowe and Friends, Degordian, Fusion Communications, April Studio, Web Media Agency, Rod & Rope, Idea+ Communications, LUNATBWA i Komunikacijski laboratorij. One su kreirale i donirale kampanje socijalnim preduzećima Koba Yagi, Eco Beg, Bioidea, DajDaj, Mamin san, Agro Iris, Liceulice, udruženjima WWOOF Srbija, Živimo zajedno, Šansa za roditeljstvo, Banka hrane, Nepraktična žena, HAE Srbija, Udruženju za podršku razvoja dece i omladine ANA, Autonomnom ženskom centru, Gradskoj organizaciji slepih Beograda, Društvu matematičara Srbije, kao i Univerzitetskoj dečijoj klinci u Tiršovoj.

Agencija za integrisane komunikacije Executive Group, kao kreativni partner, osmislila je akciju #KampanjaNaDar i dala podršku u njenoj realizaciji.

U 2017. godini u Srbiji je zabeleženo 3.042 jedinstvene akcije za opšte dobro. U pogledu darovane sume poslovni sektor je na 1. mestu sa učešćem od 39,5% ukupno poznate darovane sume. Slede građani (31,6%) i mešoviti darodavci (15,1%).

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!