Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#KampanjaNaDar: Opšte dobro zajednice pitanje je svih nas!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija April Studio, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju udruženju Banka hrane.

Tim povodom, razgovarali smo sa Vladimirom Petrovićem i Milošem Sibinovićem, osnivačima i kreativnim direktorima agencije April Studio, kao i Radmilom Ivetić, predsednicom udruženja Banka hrane Beograd.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
April Studio: Uzbudljivost uključivanja i doprinosa važnim socijalnim pitanjima, akcijama i organizacijama zaokružuje smisao našeg znanja, kreativnih kapaciteta i svakodnevnog rada. Imati kreativnu slobodu, a usmeriti je na tako važan cilj kao što je skretanje pažnje javnosti na važne teme i poduhvate koji ostaju u senci zbog nedostata sistematske podrške i stalnih materijalnih resursa je nagrada po sebi.

Radmila Ivetić: Ideja da svaka društveno odgovorna akcija (dobro osmišljena i realizovana!) može biti samo od koristi za naše udruženje a samim tim i za zajednicu, s obzirom na vrstu delatnosti kojom se bavimo. Svako takmičenje može samo da proizvede razvoj, unapređenja, posebno u ovoj oblasti jer kreativan pristup različitim problemima dovodi do različitih rešenja za probleme. Što više rešenja to više prostora za delovanje raznih aktera u zajednici a svako delovanje može biti izazov za svakoga i doneti dobrobit zajednici.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
April Studio: Zato što je opšte dobro zajednice pitanje svih nas. Zato što bez opšteg dobra i zajedničkog blagostanja pojedinačna sreća i uspeh nemaju puno smisla: šta znači biti srećan u nesrećnom društvu?

Radmila Ivetić: Zato što su umrežavanjem svi dobitnici – učesnici se obogaćuju za jedno dragoceno iskustvo više, a zajednica dobija pozitivne efekte njihove udružene kreativnosti. Udruženim snagama se sveobuhvatnije, brže i lakše vrše promene u zajednici odnosno više se doprinosi unapređenju, boljitku društva.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
April Studio: Zato što je kreativna industrija, ako je dobro shvaćena i upotrebljena na pravi način, u službi podrške, promocije i daljeg razvoja onoga što je dobro, i skretanja pažnje i promene na bolje nečega što ne funkcioniše ili nije dobro.

Radmila Ivetić: Zato što dopunjuju/”odrađuju” deo posla države koja nije sistemski rešila mnoga pitanja u društvu i nema dovoljno kapaciteta (kako finansijskih tako i ljudskih odnosno kreativnih resursa i dr.) da bi sagledala mnoštvo i raznovrsnost postojećih problema i adekvatno ih rešavala. SP/udruženja su “bliža terenu”/bazi, realnosti i stoga mogu da doprinesu efikasnijem rešavanju problema odnosno razvoju društva, pritiskajući/zahtevajući od države neophodne promene – ekonomske, socijalne itd. – sa odgavarajućim pravnim/zakonskim okvirima. Svojim slobodnim delovanjem, kreativnošću i humanošću, unapređuju životne uslove građana, stvaraju humanije i odgovornije društvo jer, samo “pomeranjem granica“, iako to bili i najmanji pomaci, ali brojni, može se razvijati privreda, poboljšati životni standard i još mnogo toga.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!