Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#KampanjaNaDar: Odgovorno je da brinemo zajedno!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija McCann Beograd, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju Udruženju za podršku razvoja dece i omladine ANA.

Tim povodom, razgovarali smo sa Vladimirom Ćosićem, digitalnim kreativnim direktorom agencije McCann Beograd i kolegama iz Udruženja za podršku razvoja dece i omladine ANA.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
McCann Beograd: McCann Beograd svake godine radi neku vrsto društveno odgovorne kampanje na pro bono osnovi, za različite klijente, organizacije i udruženja. Akcija #KampanjaNaDar daje šansu za unekoliko šire pozitivno delovanje naše struke na društvo u kojem stvaramo. Imajući to u vidu, pozdravljamo akciju i drage volje smo se u nju uključili.

ANA: Naš motiv je: učestvovati u akcijama koje za cilj imaju unapređenje i podizanje nivoa svesti javnog mnjenja određenih zanemarenih ili nevidljivih problema sa kojima se suočavaju najosetljiviji delovi naše populacije – deca s poteškoćama u razvoju i njihovi roditelji.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
McCann Beograd: U kampanjama ove vrste, svi imamo zajednički cilj, a to je poboljšanje našeg društva. Samim tim, zajedničko delovanje može dovesti do jačeg uticaja i potencijalno pozitivnih promena kroz sinergijski efekat. Nadam se da će kreativnost koju agencije budu pokazale u ovim kampanjama biti na nivou izazovnih zadataka koje imamo.

ANA: Svakako da smo umreženi i ujedinjeni, jači, te možemo više učiniti nego svako pojedinačno.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
McCann Beograd: Zato što bez obzira kojom vrstom biznisa se bavimo, u situaciji tržišta koje postaje globalno i oštre borbe za pažnju konzumenata i klijenata, jedina stvar koja će brendove izdvojiti od konkurencije jeste kreativnost.

ANA: Umrežavanje socijalnih preduzeća i udruženja siguran je put ka očuvanju i jačanju društvenog, socijalnog, ekonomskog, ali i političkog razvoja svake zemlje.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!