Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#KampanjaNaDar: Ne možemo uspešno postojati ako se ne povezujemo!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija Degordian, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju Gradskoj organizaciji slepih Beograda.

Tim povodom, razgovarali smo sa Brankom Đurić, Senior Account Managerom agencije Degordian i Marijanom Lazić, sekretarkom Gradske organizacija slepih Beograda.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
Degordian: Akciju #KampanjaNaDar smo videli kao dobru priliku da pomognemo onima kojima je pomoć potrebna radeći ono što najbolje umemo. Ako doprinesemo poboljšanju njihovog poslovanja na duži rok, a uz to se poboljša i položaj slepih i slabovidih u društvu u Srbiji, smatraćemo da smo uradili još jednu uspešnu kampanju čiji su rezultati važniji od svih kampanja koje smo do sada radili.

Gradska organizacija slepih Beograda: Osnovni motiv naše organizacije da se uključi u kampanju pre svega kreativno-pozitivan koncept kampanje koja nam je prezentovana. Istovremeno nam se dopala sama ideja da se digitalne marketing agencije umreže i zajednički rade na promociji socijalnih preduzeća i udruženja građana. Jedan od naših ciljeva je rad na stvaranju sve veće mreže socijalnih preduzeća u Srbiji, samim tim će doći do povećanja korisnika usluga koje se pružaju kroz rad socijalnih preduzeća. Prenošenje informacija putem digitalnih medija veoma je važno jer se postiže veća informisanost javnosti, a samim tim dolazi jačanja kapaciteta naše organizacije, kao i podsticaja da i druga udruženja građana (koja imaju mogućnosti) otvore socijalna preduzeća i zaposle određeni broj osoba sa različitim tipovima invaliditeta u Republici Srbiji.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
Degordian: Ni organizacija, a kamoli čovek ne može uspešno postojati ako ne komunicira sa drugima i ne povezuje se. Ovo se naročito izražava kod ugroženih društvenih grupa ili ljudi koji žive sa nekim invaliditetom. Zato je važno da društvo shvati da i oni mogu funkcionisati kao i ostali ako im se da potrebna podrška i razumevanje, a to se može uraditi umrežavanajem sa onima koji će pomoći da se njihov glas dalje čuje. Iz tog razloga, mi već nekoliko godina unazad digitalnim aktivnostima podržavamo akciju Čep za hendikep. Važno je da svako pojedinačno uradi koliko je moguće da se unapredi društvena zajednica, jer ako svako uradi po malo, zajedno ćemo uraditi mnogo.

Gradska organizacija slepih Beograda: Umrežavanje, kao i sam rad u socijalnim preduzećim, a podjednako je važno, jer samostalno delovanje samo na lokalnom nivou nema toliku snagu kao kada se umreže preduzeća ili organizacije civilnog društva koje okupljaju ovu kategoriju društva ponekad stavljena na margini lokalne zajednice. Kada je veći broj učesnika aktivan na jednu temu ili temu sa sličnim ciljevima onda je polje delovanja veliko i dodatno kroz zajedničko delovanje može da dovede do promena u društvu.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
Degordian: Kreativna industrija podrazumeva postojanje individualne kreativnosti, veštine i talenta, čega Srbiji ne manjka. Ako se ti kvaliteti usmere u pravom smeru i iskoriste na najbolji način, posledično će doći do razvoja privrede u Srbiji. Kreativna industrija razvoju privrede, pored sopstvenog unapređenja, doprinosi i unapređenjem poslovanja u ostalim industrijama, što je naročito vidljivo kada se radi o marketingu. Ovde ćemo reći sledeće: “Medicina, pravo, inženjerstvo, sve su to plemenita zanimanja i neophodna da se održi život. Ali poezija, lepota, ljubav, su ono zbog čega ostajemo živi.”

Gradska organizacija slepih Beograda: Socijalna preduzeća ili udruženja imaju veliku zastupljenost u Republici Srbiji. Ova preduzeća isključivo pomažu osobama sa različitim tipovima invaliditeta da dođu do egzistencije uključujući sopstveni rad. Socijalna preduzeća, osim što u svojoj organizaciji zapošljavaju osobe sa invaliditetom, putem projekata obezbeđuju sredstva za edukacije kako bi članovi bili obučeni za poslove koji su potrebni tržištu rada a koje osobe sa invaliditetom nisu mogle u dovoljnoj meri steći kroz redovno obrazovanje(asistivne tehnologija, strani jezici, nove tehnike masaže…).

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!