Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#KampanjaNaDar: Daj i dobićeš!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija Super Dot, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju udruženju Živimo zajedno.

Tim povodom, razgovarali smo sa Uglješom Vrcelj, osnivačem agencije Super Dot i Dejanom Kozićem, direktorom udruženja Živimo zajedno.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
Super Dot: Pre nego što odgovorimo na ovo pitanje, najpre želimo da zahvalimo Marketing mreži na pozivu i prilici da se uključimo u ovu plemenitu akciju. Duboko verujemo u ideju zajedništva i sinergije, kao i velikih stvari koje iz njih proizilaze. Kada je stigao poziv da se uključimo u akciju #KampanjaNaDar nismo se dvoumili da li treba da se odazovemo ili ne. Ceo SuperDot tim je bio saglasan da je ovo izazov koji sa velikim zadovoljstvom prihvatamo i u koji smo spremni da uložimo svoje resurse i damo najbolje od sebe da pomognemo udruženje Živimo zajedno. Za ovakve projekte nama nije potrebna posebna motivacija – “daj i dobićeš” zlatna je maksima SuperDot-a.

Živimo zajedno: Prema osobama sa smetnjama u razvoju vladaju velike predrasude u našem društvu, veoma je važno da ih prikažemo javnosti kao druželjubive i prijatne osobe, koje žele da se uključe u društvo, kao i svi drugi. Zato nam je važno da putem kampanje na najlepši način približimo javnosti naše korisnike, a za to imamo jako malo prilike u sredstvima informisanja i uopšte u medijskom prostoru.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
Super Dot: Otvorenost, saradnja, umrežavanje, razmena…To su pojmovi koji su zapravo naš spiritus movens. Više od decenije, SuperDot inicira ili je deo neprofitnih projekta, koji su najčešće pomagali umetnicima i mladim kreativcima. Učestvujući u njima, istovremeno smo pomagali i sebi, jer smo postajali kreativniji, inovativniji, produktivniji. Naučili smo da unapređujemo sebe u zajedništvu koje stvara jedan novi kvalitet i obogaćuje sve strane koje su uključene u taj proces. Verujemo da je to put i za unapređenje šire zajednice. Ako svako doprinese malo, umreženi doprinećemo mnogo.

Živimo zajedno: Bez saradnje sa jakim privrednim subjektima, koji mogu da pomognu, teško je boriti se za prava najugroženijih osoba u našem društvu. Mi imamo puno korisnika i puno ideja šta je njima najpotrebnije, ali nemamo sredstava i kapaciteta da to sprovedemo u delo ukoliko smo sami i ukoliko šira javnost za to ne sazna.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
Super Dot: Kreativna industrija u Srbiji je možda najbolji primer kako se postižu dobri (poslovni) rezulatati i u atmosferi “opšteg nemanja” – nemanja pravog tržišta, kapitala, vremena, prilika, šansi. I sve je to tačno, ali je istovremeno i jedan veliki izgovor, koji je srećom kreativna industrija odbacila i hrabro se uhvatila u koštac sa izazovima, i pobedila! Pobedila je zahvaljujući svojoj otvorenosti, spremnosti da uči, prihvatanjem inovacija, usvajanjem novih, naprednijih alata, konstantnim radom na razvoju i unapređenju svih segmenata koji čine našu kreativnu industriju. Sigurni smo da je to dobar model i za druge industrijske grane, a mi smo tu da pomognemo. Dovoljno je samo da nas pozovete.

Živimo zajedno: Socijalno preduzetništvo je važno jer se kroz njega zapošljavaju najugroženiji članovi društva, koji rade pod specijalnim uslovima i uz stalnu podršku, i možda se ne bi lako uklopili u neke druge sisteme. Za našu privredu važno je da i najugroženije osobe rade i zarade za sebe i za svoje porodice, a ne da zavise jedino od pomoći države.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!