REGION – Kampanja Startaj Slovenija, koju su zajedno realizovali Direct Media, Formitas BBDO, POP TV i Spar Slovenija, osvojila je srebro na jednom od najznačajnijih međunarodnih takmičenja – WARC Innovation Awards, koje daje priznanje inovativnom razmišljanju sa opipljivim rezultatima.
U okviru ovog projekta, agencija BBDO Formitas, lanac trgovina Spar i slovenski kanal POP TV udružili su snage da pomognu mladim slovenskim poduzetnicima da ponude svoje inovativne proizvode slovenskom tržištu.
Što se tiče ostalih nagrada, Saatchi & Saatchi Australija osvojio je najviše počasti, odnoseći Grand Prix i Specijalnu nagradu za inovativnost proizvoda sa radom za Toyotu Land Cruiser.
Pored Grand Prix nagrade, eminentni žiri od 24 stručnjaka kako sa agencijske tako i sa strane klijenata, kojim je predsedavala Dana Anderson, viša potpredsednica i direktorka marketinga za Mondelēz International, takođe je dodelila šest zlatnih, četiri srebrne, tri bronzane i još četiri specijalne nagrade kojima se odaje priznanje u specifičnim oblastima izvrsnosti.
Listu svih pobjednika i studije slučaja možete pogledati na OVDE.
Izvor: Direct Media