today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kampanja “Dumb Ways To Die” osvojila pet nagrada u Kanu

Reklamna kampanja “Dumb Ways To Die” (Glupi načini da se umre) koju je uradila agencija “McCann” iz Melburna (članica “McCann Worldgroup”), osvojila je čak pet nagrada na najznačajnijem festivalu kreativnosti u Kanu. Ovo je prvi put u istoriji ovog uglednog festivala da je jedna kampanja dobila pet “Grand Prix” priznanja, i to u kategorijama: najbolja televizijska i radio kampanja, kao i u kategoriji integrisanih, PR i promo kampanja.
Simpatičan trominutni video „Dumb Ways To Die“, u kome nasmejana bića umiru na razne bizarne načine, od novembra prošle godine na Youtube kanalu pregledan je više od 50 miliona puta. Reklamna kampanja koja promoviše bezbednost u vozovima osmislili su kreativci agencije “McCann” iz australijskog grada Melburna za kompaniju Metro Trains.

Na festivalu kreativnosti u Kanu, koji ove godine slavi šezdeset godina od njegovog prvog izdanja, prijavljeno je rekordnih skoro 36 hiljada radova iz 92 zemlje. Više od 300 najuglednijih stučnjaka iz oblasti advertajzinga, dizajna i kreativnosti odlučivalo je o pobednicima, zbog čega festival u Kanu predstavlja najbolji presek kreativnosti u svetu.
Pored australijskog ogranka McCann-a, na festivalu u Kanu, članice svetske mreže „McCann Worldgroup“ osvojile su najviše Zlatnih lavova, ukupno 19.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!