Reklamna kampanja “Dumb Ways To Die” (Glupi načini da se umre) koju je uradila agencija “McCann” iz Melburna (članica “McCann Worldgroup”), osvojila je čak pet nagrada na najznačajnijem festivalu kreativnosti u Kanu. Ovo je prvi put u istoriji ovog uglednog festivala da je jedna kampanja dobila pet “Grand Prix” priznanja, i to u kategorijama: najbolja televizijska i radio kampanja, kao i u kategoriji integrisanih, PR i promo kampanja.
Simpatičan trominutni video „Dumb Ways To Die“, u kome nasmejana bića umiru na razne bizarne načine, od novembra prošle godine na Youtube kanalu pregledan je više od 50 miliona puta. Reklamna kampanja koja promoviše bezbednost u vozovima osmislili su kreativci agencije “McCann” iz australijskog grada Melburna za kompaniju Metro Trains.
Na festivalu kreativnosti u Kanu, koji ove godine slavi šezdeset godina od njegovog prvog izdanja, prijavljeno je rekordnih skoro 36 hiljada radova iz 92 zemlje. Više od 300 najuglednijih stučnjaka iz oblasti advertajzinga, dizajna i kreativnosti odlučivalo je o pobednicima, zbog čega festival u Kanu predstavlja najbolji presek kreativnosti u svetu.
Pored australijskog ogranka McCann-a, na festivalu u Kanu, članice svetske mreže „McCann Worldgroup“ osvojile su najviše Zlatnih lavova, ukupno 19.