today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Velike ideje su pre realizacije jedna od najdelikatnijih pojava koja postoji!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Vladimir Ćosić, Creative Director agencije Represent Communications rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Jeste. Nekada davno jedan od mojih mentora mi je rekao da su velike ideje pre realizacije jedna od najdelikatnijih pojava koja postoji. Proces realizacije ideja je praktično staranje o toj krhkoj stvari od samog nastanka do pune realizacije. Tokom tog procesa, nekada izgleda kao da se čitav svet urotio upravo protiv tih nežnih ideja sa ogromnim potencijalom. Zato je taj proces toliko delikatan, suptilan i važan.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Nije lako dati definitivan odgovor na to pitanje, jer je u pitanju proces komunikacije koji se konstantno menja. Ukoliko ćemo o tome pričati brutalno istinito i ogoljeno, mogli bismo reći da u proseku, naši brendovi nisu previše kreativni ili inovativni. Ali, kao i naš narod, i brendovi koji su naša kreacija su poprilično nepredvidljivi. Sasvim je moguće da jedan dugi period tavorimo u osrednjosti, a da onda izleti jedan ili čak više stvari gotovo genijalnog nivoa. Kod nas takve genijalnosti na bilo kom polju nisu plod metodološkog, organizovanog pristupa, već trenutne – gotovo ludačke inspiracije, nekada čak i inata.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Lično nikada nisam voleo kampanja „pripremljene“ za festivale. Ponajviše cenim kampanje koje počivaju na idejama i inovacijama, rađene za stvarne brendove, sa merljivim i opipljivim uticajem u društvu. Sama prijava bi trebalo da dokazuje upravo ove stvari.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!