Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Tražiću nešto drugačije, nešto neviđeno!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Andrej Krajner, Communications Director, NLB Group (Slovenija) rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i zašto?
Jedan od najlepših elemenata rada u marketingu – onaj deo koji na kraju donese najviše zadovoljstva – jeste upravo stvaranje kreativnih kampanja. Verovatno bi svako od nas hteo samo to da radi, ili da bi barem mogao mnogo više vremena da posveti kreativnim kampanjama i da se ne bavi ostalim stvarima koje su na neki način „infrastruktura“, dakle preduslov da možemo da ih stvaramo, recimo budžet, brend, upravljanje timom i sl.

Ali istina je i da je proces stvaranja većih kreativnih kampanja na nekim mestima vrlo zahtevan, jer obično imamo premalo vremena, raskorak između raspoloživim i potrebnim budžetom je prevelik, usklađivanje sa agencijom zna da bude izazov, ali završetak kampanje je ipak opipljiv i na kraju si ponosan na ono što napraviš.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Već dugo se operativno ne bavim sprovođenjem kampanje, zato o njihovom uspehu mogu da sudim po dva kriterijuma: da li mi se sviđaju i da li donose poslovne, dakle, prodajne rezultate. Drago mi je što je poslednjih godina većina komunikacionih aktivnosti NLB Grupe na svim tržištima na kojima poslujemo bila prodajno uspešnih, a korporativne kampanje donosile su željene efekte u smislu poverenja u brend, ugleda i ostalih ključnih korporativnih atributa. Ukratko, u poslovnom smislu mogu da budem zadovoljan, ali ne mogu reći da su mi se sve kampanje podjednako dopale u smislu kreativnosti.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kolegama iz marketinga i komunikatorima svakako preporučujem da svoj rad prijave na KAKTUS takmičenje, jer će da vide da je objektivan pogled međunarodne struke više nego dobrodošao, a naravno, i nagrade su važna potvrda kvalitetnog rada. Zato se nemojte plašiti da se prijavite, jer ćete možda pobediti, a sa druge strane sigurno ćete dobiti savet kako biti još bolji, i to od žirija koji čine najbolji u struci kojih ima u ovom regionu.

U žiriju ću svakako biti glas onih koji će više od kreativnosti tražiti razumevanje strateških potreba, dakle, zašto su projekti pripremljeni i da li su stvarno dobro odgovorili na strateške izazove preduzeća. Drugi kriterijum kome ću da posvetim najviše pažnje biće inovativnost. Tražiću nešto drugačije, nešto neviđeno. Epidemija je marketingu donela neslućene izazove, a sa druge strane i priliku, jer nas je prisilila da razmišljamo i radimo drugačije. Biće zanimljivo videti kako su se učesnici takmičenja uhvatili u koštac sa time.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Foto: Iztok Lazar

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!