Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Svaka karika u formiranju jedne kampanje može se posmatrati kao bodlja!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Aleksandar Ružesković, Direktor marketinga, Forma Ideale rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i zašto?
Rad na kreativnim kampanjama i rađanje svakog novog projekta utemeljenog na inventivnoj i kreativnoj ideji, predstavlja vrh piramide jednog marketing procesa, jer svaka ozbiljna kampanja pre kreativnog procesa prolazi kroz faze istraživanja i analize, kako bi se što jasnije utvrdio cilj kampanje, svi činioci ciljne grupe, stanje tržišta. Kada dođe do kreativnog dela kampanje u proces se uključuju svi činioci sektora, od grafičkih dizajnera i dizajnera enterijera, copywritera, preko analitičara i produkcije. Kada se sve komponente procesa uzmu u obzir, možemo reći da kreativna kampanja ima više karakteristika bodljikavog procesa, nego ravne linje kojom se kreće lagano. Svaka karika u formiranju jedne kreativne kampanje se zapravo može i posmatrati kao bodlja, a svaka ideja koja nije utemeljena na dobrom istraživanju i adekvatnom targetiranju, kao balon koji može slobodno da odleti do željene visine, ali može i u svakom trenutku da nestane.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Smatram da su brendovi u Srbiji jako kreativni i da su ljudi koji žive marketing (neću reći koji se bave marketingom) bilo u kompanijama ili u agencijama, ozbiljno shvatili nove komunikacijske izazove, koji se iz dana u dan menjaju. Potrošačima je dostupno mnogo više informacija, samim tim su i oni zahtevniji, zadobijanje pažnje koje je nekada trajalo i nekoliko dana, sada se svelo na nekoliko minuta ili čak sekundi, jer očekuju najkraći mogući response i ukoliko ne iskoristite tih nekoliko sekundi gubite pažnju potrošača. To sve diktira nove vidove kreativnosti i zahteva ulaganje mnogo više energije u inovativnost.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Svaki trud i rad se vrednuje, svaka dobra ideja je uvek dobrodošla. Ako su one inovativne i odmah primenjive, a ne samo dopadljive, utoliko bolje. Takođe, ako je uz to način komunikacije prilagođen ciljnoj grupi, sve kvote su ispunjene.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!