Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2021: Rad na kreativnim kampanjama je kao vožnja roller coasterom!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Nataša Mitrović, CEO, Konteent Media rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Rad na kreativnim kampanjama je kao vožnja roller coasterom, nekada se osećate kao da ste na vrhu, a nekada mislite da ideje i kreativnost idu ka dole. Proces zaista može biti “bodljikav”, nekada nas “bodu” zahtevi klijenata i kratak rok, a nekada fenomenalna rešenja koja jedva čekate da podelite sa ostatkom sveta.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Smatram da se svaki dan kada dođem u agenciju osećam kao na vrhu sveta. Energija, motivacija i ljudi doprinose tom osećaju. Kada radimo kampanju i kada smo mi srećni i ponosni na rezultate i rešenja, tada se osećam kao da sam osvojila novu planinu i novi vrh. Svakako, dese se i situacije kada nas polije hladan tuš, uglavnom kada se naše i klijentove ideje ne poklapaju ili kada klijent nije spreman da izađe iz “kutije”.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Moj savet je da treba da prijave kampanje na koje su agencije ponosne i koje njima izazivaju dobru i pozitivnu emociju. Najviše pažnje ću obratiti na unikatnost kampanje i efekat koji je imala na tržište.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!