#kaktus2021: Rad na kreativnim kampanjama je kao vožnja roller coasterom!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Nataša Mitrović, CEO, Konteent Media rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Rad na kreativnim kampanjama je kao vožnja roller coasterom, nekada se osećate kao da ste na vrhu, a nekada mislite da ideje i kreativnost idu ka dole. Proces zaista može biti “bodljikav”, nekada nas “bodu” zahtevi klijenata i kratak rok, a nekada fenomenalna rešenja koja jedva čekate da podelite sa ostatkom sveta.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Smatram da se svaki dan kada dođem u agenciju osećam kao na vrhu sveta. Energija, motivacija i ljudi doprinose tom osećaju. Kada radimo kampanju i kada smo mi srećni i ponosni na rezultate i rešenja, tada se osećam kao da sam osvojila novu planinu i novi vrh. Svakako, dese se i situacije kada nas polije hladan tuš, uglavnom kada se naše i klijentove ideje ne poklapaju ili kada klijent nije spreman da izađe iz “kutije”.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Moj savet je da treba da prijave kampanje na koje su agencije ponosne i koje njima izazivaju dobru i pozitivnu emociju. Najviše pažnje ću obratiti na unikatnost kampanje i efekat koji je imala na tržište.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari