#kaktus2021: Post-covid kreativnost biće pametnija!

FREDERICO ROBERTO, Executive Creative Director, Interweave Agency, London (UK), jedan od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. On će održati predavanje na temu „ Creativity Post-Covid“ Tim povodom, razgovarali smo sa njim o tome da li uspeh sija jače nakon „hladnog tuša“.

Sve se promenilo u proteklom periodu, svedoci smo velikih promena i inovacija. Sa stanovišta stručnjaka u oblasti strategije, kreativnosti i društvenih medija, šta mislite da će biti trendovi u sledećoj 2022. godini?
„Povratak u normalu“ – ili nova normalnost – i dalje će biti glavna tema koja prožima većinu komunikacija, novih proizvoda, novih usluga, pa čak i novih kompanija u nastajanju. Usko povezano sa vraćanjem u normalu, ili druga glavna tema biće programi CSR-a i pozicioniranje velikih korporacija i novih preduzeća. Kada budu dobro obavljeni – pročitani, autentični – oni će odskočiti i preskočiti navedene brendove i kompanije i ući u srca i umove ljudi, toliko željni da im se udovolje sve njihove potrebe i zahtevi, bez obzira to šta oni bili.

Na ovogodišnjem festivalu bavimo se temom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“. Kako bi ste nam opisali izazove u oblasti advertajzinga?
Ovo bi moglo da zvuči kao kliše, ali liderstvo, a posebno strateško i kreativno vođstvo, ima mnogo veze sa pokretanjem i zagovaranjem sjajnih ideja u potrazi za sjajnim rezultatima, kao što je prilagođavanje na sve probleme koji nam se nađu. Okupljanje čitavih timova, njihovo održavanje srećnim i motivisanim, kroz teškoće i prepreke, zapravo je ono što dobre kreativne direktore razlikuje od velikih kreativnih direktora. Svi bismo trebali napredovati – moramo napredovati! Nekada nam se dogode i ‘hladni tuševi’, jer su zakrivljene kugle deo života. Znanje kako, zašto i kome se prilagoditi ključno je za stvaranje okruženja koje je ljudsko i relevantno.

Kako će izgledati post-covid kreativnost?
Biće pametnija. Pandemija nam je pokazala da svi možemo uraditi projekte koji su snalažljivi i emocionalni, na isti način (ako ne i više) kao i kod velikih, skupih produkcija. Sve više novih tehnika će se primenjivati i kombinovati – kako bi se ideje oživele. Takođe, pandemija je svima pokazala da život vredi mnogo više od „posla“. A ako je „život“ sam po sebi “inspirativan” onda će se svi naši kreativni rezultati sve više oslikavati u našem životu.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari