today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Kvalitetna kampanja integriše znanja i perspektive različitih profila ljudi!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ljubica Vukčević, Head od Data Analytics & Insight u agenciji Direct Media United Solutions, rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Mislim da može da bude. Verujem da (kreativna) kampanja, da bi bila kvalitetna, mora da integriše znanja i perspektive različitih profila ljudi – onih koji se bave podacima i razumevanjem potrošača, kreativaca, onih koji se bave medijima i znaju kako dobro da plasiraju poruku, itd. E sad, taj proces integracije različitih perspektiva može da bude zaista „bodljikav“ proces. Ali to ne znači da treba da odustanemo od njega.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Mislim da imamo zaista odličnih primera pojedinačnih delova komunikacije – dobre vizuale, dobre videe, dobre slogane, ali da nam još uvek nedostaje razmišljanje o komunikaciji od početka do kraja. Evo baš svež, a odličan primer je „Untouched by Light“ gde komunikacija ide od načina proizvodnje do načina konzumacije. Sve je to komunikacija.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ukoliko ste uložili napor da prođete kroz „bodljikavi“ proces i napravite fantastičnu kampanju, potrudite se da nam to na pravi način i pokažete. Što jednostavnije. Ono na šta ću ja zasigurno obraćati pažnju jeste koliko se kampanja zasniva na razumevanju potrošača, komunikaciji vrednosti koju brend donosi potrošaču i koliko je ta čitava komunikacija zapravo integrisana.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!