#kaktus2021: Kreativnost je uvek bodljikava!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Matjaž Germ, Creative Director, Agencija 101 rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Da. Čak i kada se pretvaramo da nije. Kreativnost je uvek bodljikava.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
S obzirom da je jedan od naših klijenata Tuš (slovenački maloprodajni lanac), tuš je deo našeg agencijskog života. I to prijatan, nije hladan tuš. Inače, mislim da se nama u agencijama vrh sveta i hladan tuš često dešavaju u isto vreme, kao deo jedne kampanje. Ponekad čak i više puta. Važan je poslednji čin, naravno.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Budući da sam član žirija iz regiona, najveću pažnju posvetiću onome što kampanju potencijalno čini međunarodno uspešnom. Prilikom prijavljivanja savetujem svima da dostave verziju casestudy_final_10, a ne verziju casestudy1.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari