#kaktus2021: Kreativnost i inovativnost proizilaze iz međusobnog poverenja klijent-agencija!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Marko Svirčević, Art Director agencije LUNA\TBWA Beograd rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Ukoliko se odnos klijenta i agencije zasniva na međusobnom poverenju onda proces ne bi trebao da bude bodljikav. Naravno, i u takvom odnosu je normalno da se tu i tamo pojavi poneki „trn“ neslaganja.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Kreativnost i inovativnost proizilaze iz međusobnog poverenja pomenutog u prethodnom odgovoru. Kreativnost i inovativnost u komunikaciji sa potrošačima rastu iz godine u godinu.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Koliko je uspešno osvarena komunikacija sa ciljnom grupom i na koji način je to postignuto.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari