Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Emocije su ono što nas razlikuje od mašina!

SHYAN GERSHON, Associate Creative Director, Publicis Groupe, Sri Lanka jedan je od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. On će održati predavanje na temu „Love will keep us alive“. Tim povodom, razgovarali smo sa njim o tome da li emocije prave razliku u oglašavanju.

Sa stanovišta stručnjaka u oblasti strategije, kreativnosti i društvenih medija, šta mislite da će biti trendovi u sledećoj 2022. godini?
Vidim da trendovi idu u dve različite krajnosti. U jednoj su ljudi koji traže i cene jednostavnost života. A sa druge strane, tendencija da se krene ka tehnologiji biće veća nego ranije. 2022 će biti godina puna nade, uzbuđenja i reformi, ali i godina sa puno zabuna. Da budem iskren, teško je predvideti kuda će svet krenuti u narednih nekoliko godina, ali mislim da će područja poput društvenog upravljanja zaštitom životne sredine, zabave, tehnologije i inovacija igrati veću ulogu 2022.

Kako biste opisali sve uspone i padove koje vaš posao donosi? Kako se nosite sa „hladnim tuševima“ u kriznim situacijama kada stvari ne idu po planu?
Pa nije potrebno ni spominjati da su politički i ekonomski izazovi sa kojima se suočavamo zbog tekuće pandemije imali direktan uticaj na poslovanje naših klijenata i na industriju oglašavanja u celini. Trenutno sve izgleda haotično, ali naš posao je oduvek bio suočavanje sa problemima i pronalaženje rešenja. Dakle, kako se ovo može razlikovati od onoga što smo oduvek radili? Verujem da sjajne ideje mogu da naprave razliku. Nemamo mesta za izgovore.

Da li emocije prave razlike u oglašavanju?
Osim ako ne razgovarate sa mašinama, to čini veliku razliku u svetu. Mislim da su emocije ono što nas čini ljudima i što nas čini tako posebnim. Kao oglašivači i trgovci, ako nemamo ono nešto što je potrebno da se neko lepo oseća, ništa se neće dogoditi. Trebali bismo prihvatiti tehnologiju, ali nikada ne bismo trebali postati tehnologija. Rekavši to sada pitam se u kom trenutku mi kao ljudi podvlačimo crtu? Emocije su ono što nas razlikuje od mašina. Važno je da nikada ne izgubimo iz vida ono što nas čini ljudima.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!