#kaktus2021: Danas ideje ne znače ništa ako nemaju neku svrhu!

RICARDO DOLLA, Creative Director EMEA, VMLY&R/Red Fuse Paris, (France) jedan je od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. On će održati predavanje na temu „Silly things about important things in advertising“. Tim povodom, razgovarali smo sa njim o tome da li slepo treba pratiti trendove.

Šta možemo da očekujemo od trendova u 2022.godini u oblasti kreative?
Lak odgovor bi bio NTF. Tačan odgovor je da gde god postoji neki problem za rešavanje kreativnost će biti tu da pokuša da ga reši. Teško je predvideti trendove jer je nemoguće predvideti moguće probleme. Da su me 2019. ljudi pitali da li je moguće napraviti celu komunikacionu kampanju od kuće verovatno bih rekao “Nee”!

Sa kojim se izazovima najčešće suočavate prilikom kreiranja kampanja?
U osnovi svaki kreativni brifing se sastoji od brendova, vrhova, bodlji i hladnih tuševa. I svaki proces od same ideje do implementacije kreativne ideje je pun ovih prepreka. Naš glavni posao je da pređemo ceo taj put, a da se ideja ne ošteti jer jedan pogrešan potez i možete je upropastiti. Izazovi su bezbrojni i mogu doći od tamo odakle ih nikako ne očekujete. Umesto da izbegavamo bodlje i trnje trebalo bi da naučimo kako da izlečimo rane što je pre moguće.

Da li slepo pratite trendove pri kreiranju kampanja ili sledite neka svoja načela?
Od praćenja trendova više verujem u čitanje konteksta. Nema poente pratiti trend ako „nosite kišobran, a ne pada kiša”. Umesto toga mislim da je neophodno razumeti kontekst, videti kuda te ideje idu. Danas je ideja i više nego relevantna i mora služiti nečemu ili nekoj svrsi.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari