today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Čar ideje leži u nepredvidivosti!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Luka Bajs, Executive Creative Director, SHIFT Agency rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Naravno, jer se pri radu na kreativnim kampanjama često pojavljuje element nepredvidivog. Ako nije, onda verovatno radite nešto što ste već videli. Čar ideje leži u nepredvidivosti. Kada je toliko drugačija da se pitate da li se može izvesti, onda ste obično na pravom putu. Taj put je pun trnja. I ne onog koje možete očekivati, već onog koje ne očekujete. A kad usput uspete da prođete sve te bodlje i ideja ispadne onako kako treba, onda se dogodi čarolija.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Nikada se nisam osećao kao da sam na vrhu sveta. Najbliže tome su pobede na festivalima. Ali kada budem nešto osvojio u Kanu, možda će doći i taj osećaj. Poslednji put me je polio hladan tuš pre mesec dana. Kažu da je hladan tuš dobar za cirkulaciju tela. Mogu samo da dodam da je, takođe, dobar za tok kreativnosti. Najviše naučite iz hladnog tuša. Možda je u početku veoma neprijatno, ali je neophodno za razvoj svakog kreativnog stvaralaštva.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Budite iskreni. Znam, radimo u oglašavanju, ali često vidim videe sa studijama slučaja koji su izuzetno preuveličani u prezentaciji ideja. Iskrenost će vas odvesti (barem po mom mišljenju) dalje. Mislim da dobre ideje nikada ne treba preuveličavati. Zato što su jednostavno dobre.

Prilikom ocenjivanja radova pre svega tražiću iznenađenja. U današnjem svetu sve je teže iznenaditi se. Zato su ideje koje to mogu učiniti i izmamiti osmeh još vrednije. A takve ideje zaslužuju nagradu.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!