#kaktus2021: Čak i ako se desi hladan tuš, doživite ga sa radošću!

LEVAN LEPSVERIDZE, Co-Founder & Creative Chairman agencije Leavingstone, Georgia, jedan od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. On će održati predavanje na temu „How to get pregnant from the universe with innovative ideas?“ Tim povodom, razgovarali smo sa njim o tome da li uspeh sija jače nakon „hladnog tuša“.

Sve se promenilo u proteklom periodu, svedoci smo velikih promena i inovacija. Sa tačke gledišta jednog profesionalca u oblasti strategije, kreativnosti i društvenih medija, šta mislite da će biti trendovi u sledećoj 2022?
Promene su neizbežne za našu industriju. Uvek postoji neka nova tehnologija ili nova platforma sa velikom stopom angažovanja. Posebno nakon pandemije gde je digitalni napredak išao čak dva puta brže. Ali verujem u kreativnost koja je usredsređena na čoveka. Sve što radimo na kraju ipak treba da služi ljudskoj percepciji, tako da ne bih obraćao previše pažnje na nove trendove. Međutim, nemoguće je zanemariti porast AR-a 2022. Očekujem da će biti više rešenja zasnovanih na AR-u koja bi bila napravljena za percepciju korisnika i imala bi korisničko iskustvo kao osnov ideje a ne samo vizuelnu lepotu sadržaja. Drugi važan trend za agencije će biti porast rada na daljinu. Vidim da se formira sve više timova sa međunarodnim talentima koji rade sa različitih lokacija.

Na ovogodišnjem festivalu bavimo se temom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“. Kako bi ste nam opisali izazove u oblasti advertajzinga?
Najveći izazov trenutno je u pronalaženju sinergije u različitim sferama kako bi se klijentima isporučila određena vrednost za rast poslovanja. Samo pružanje komunikacionih usluga ovih dana više nije dovoljno. Mi iz agencija moramo da ponudimo mnogo više. Imam osećaj da se naša industrija razilazi jer većina klijenata radi sa različitim agencijama odvojeno kako bi dobili akumuliranu vrednost. Oni sarađuju sa reklamnim agencijama kako bi dobili strateške, kreativne ili dizajnerske usluge i razvili sadržaj za komunikacijske ciljeve. A osim toga, uporedno rade i sa različitim digitalnim agencijama za rešavanje određenih zadataka kao što su: veb, mobilne aplikacije, AR aplikacije, AI rešenja, rešenja glasovne pomoći i neke druge interaktivne stvari koje su povezane sa korisničkim iskustvom. Ono što klijenti nemaju to je jedinstven pristup – vizija kako da se sve to harmonično uskladi. Neki brendovi imaju tu sreću da imaju vizionare za generalne direktore, ali za druge je ipak potrebna holistička vizija i smernice dostavljene od strane agencije. Tu se postavlja najveće pitanje da li su agencije spremne za to?

Da li uspeh jače sija posle „hladnih tuševa“ i prepreka?
Uspeh je sjajan nakon savladavanja različitih prepreka i završetka projekta, to je sigurno. Ali budite oprezni dok pričate o konačnom uspehu. To može biti zamka za kreativce! Ako se fokusirate na krajnji rezultat kao tačku uspeha to može izazvati frustracije i anksioznost. Nemojte da radite za uspešan završetak, umesto toga pokušajte da se usredsredite na zadovoljstvo tokom procesa i da uživate u svakom trenutku tog radnog procesa. Čak i ako se radi o možda neočekivanom hladnom tušu, pokušajte da ga doživite sa radošću. Ako tako radite, znaćete pravi uspeh.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari