Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Bodljikavo je dobro!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Tonči Klarić, Co-Founder i Creative Director, Spellcaster (HR) rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Bilo koja forma kreativnog stvaranja jeste bodljikav proces. Mislim da se najbolje ideje rađaju iz konflikta. Ta reč kod nas ima puno teži prizvuk nego što je to uobičajeno, ali pod tim mislim na sve one interne konflikte koje kreativci imaju u trenutku incepcije do kulturološke spoznaje koja se bazira na konfliktu koji grize društvo ili ciljnu grupu pojedinaca, a zatim i na konflikte mišljenja klijenta i agencije koja će kroz konstruktivni feedback ideju sprovesti u vrhunsku egzekuciju. Konflikti su bodljikavi, ali su i mesto najintenzivnijeg interesa svih uključenih u proces, kao i onih zbog kojih se kampanje i rade. Ako želimo raditi dobre kreativne kampanje moramo proučavati, prihvatiti i usmeravati konflikte kao deo tog procesa. Bodljikavo je dobro.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Lepo je biti na vrhu sveta samo što, kako mi je to jednom prilikom rekao vanserijski kreativac Renato Grgić, na vrhu si laka meta za sve ostale (i zle jezike). Trenutak u kojem tvoja ideja postane nešto što prigrli ceo svet, to je divan osećaj koji jeste za pamćenje i proslavu. Ali već idućeg jutra onaj nemirni glas u tvojoj glavi šapuće “dobro, šta je sledeće?”. I taj glas je jedini koji treba slušati.

Hladan tuš u samom startu u CEE regiji uglavnom su raspoloživi budžeti. Klijenti neretko dolaze agencijama sa zanimljivim i inspirativnim briefovima. Neki čak i žele “provokativno”, “inovativno”, “drugačije” i “hrabro”. Ali budžeti su često neusklađeni s tim očekivanjima. To je uvek hladan tuš na sastancima.

Jednom nam se dogodilo da smo napravili jako uspešnu kampanju za klijenta koji to nije znao ceniti. To je taj hladni spartanski tuš – na poslovnom, ali i ljudskom nivou. Kvalitetni poslovni odnosi se isključivo temelje na međusobnom poverenju i poštovanju. Ako to izostaje onda se radije bavite nekim drugim poslom. Sačuvajte zdravlje.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Autentično, relevantno, zabavno. Ne nužno zajedno i ne nužno tim redom. Uglavnom prevladava generika, krindž i sveprisutna dosada tako da će se uvek istaknuti projekti koji podstiču snažne emotivne reakcije.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!