today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Rutina je pogubna za kreativnost!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ilinka Crvenkovska, kreativna direktorka agencije IDEA+Communications Skopje, rekla je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Moj privatni život je prilično nezanimljiv. Ciceron je rekao, ako imate baštu i biblioteku, imate sve što vam treba. Na to dodajte još dva psa i dobili ste moj recept za sreću. Volim da učim nove stvari, strane jezike, i da što više vremena provodim u prirodi.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u MK?
Pre svega, trudim se da prenesem znanje mladim kreativcima. I da svaki novi projekat počinjem sa istim entuzijazmom kao pre 15 godina, kad sam počela da radim u advertajzingu. Iskustvo nam olakšava da posao završavamo rutinski, ali rutina je pogubna za kreativnost.

Kako ocenjuješ položaj žena u marketingu u Makedoniji?
Položaj je onakav kakvim ga same stvaramo. Sve dok prihvatamo učešće u eventima tipa „Žene u marketingu“, ili nominacije i nagrade kao „10 najboljih žena menadžera“, same sebe degradiramo. Ili si dobar u tome što radiš, ili nisi. Ako si dobar, ne treba ti posebna kategorija samo za žene.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Neka vaša prijava bude “španska inkvizicija”. Naravno, u Montipajtonovskom, a ne bukvalnom smislu. Iznenadite nas nečim neočekivanim. Najviše pažnje obratiću pre svega ideji, originalnosti i hrabrom pristupu. Klijenti sve češće biraju “bezbedni” pristup, zato nije dovoljno imati dobru ideju, treba imati i veštinu da ubedite klijenta da je odabere.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!