Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Rutina je pogubna za kreativnost!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ilinka Crvenkovska, kreativna direktorka agencije IDEA+Communications Skopje, rekla je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Moj privatni život je prilično nezanimljiv. Ciceron je rekao, ako imate baštu i biblioteku, imate sve što vam treba. Na to dodajte još dva psa i dobili ste moj recept za sreću. Volim da učim nove stvari, strane jezike, i da što više vremena provodim u prirodi.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u MK?
Pre svega, trudim se da prenesem znanje mladim kreativcima. I da svaki novi projekat počinjem sa istim entuzijazmom kao pre 15 godina, kad sam počela da radim u advertajzingu. Iskustvo nam olakšava da posao završavamo rutinski, ali rutina je pogubna za kreativnost.

Kako ocenjuješ položaj žena u marketingu u Makedoniji?
Položaj je onakav kakvim ga same stvaramo. Sve dok prihvatamo učešće u eventima tipa „Žene u marketingu“, ili nominacije i nagrade kao „10 najboljih žena menadžera“, same sebe degradiramo. Ili si dobar u tome što radiš, ili nisi. Ako si dobar, ne treba ti posebna kategorija samo za žene.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Neka vaša prijava bude “španska inkvizicija”. Naravno, u Montipajtonovskom, a ne bukvalnom smislu. Iznenadite nas nečim neočekivanim. Najviše pažnje obratiću pre svega ideji, originalnosti i hrabrom pristupu. Klijenti sve češće biraju “bezbedni” pristup, zato nije dovoljno imati dobru ideju, treba imati i veštinu da ubedite klijenta da je odabere.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!