Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Lea Stanković, Executive Director agencije Communis DDB, rekla je…
„Savetujem vam da prijavite ono za šta zaista verujete da može osvojiti nagradu. Znam da nije lako, ali je veoma važno da budete objektivni prema sebi i svom radu.
Dobro razmislite i identifikujte zbog čega ta kampanja zavređuje nagradu i fokusirajte se da to što konciznije predočite žiriju. Svako ko je ikada žirirao radove ima razvijen senzor za bullshit. Korišćenje uobičajenih floskula i naizgled impresivnih metrika, a koje zapravo preuveličavaju efekat kampanje i oduševljenje javnosti najčešće je kontraproduktivno. Poštedite žiri takvih stvari. Žiri će prepoznati dobru ideju i bez preterivanja.
Budite direktni. Kada je to moguće, pustite da rad govori za sebe.
Ukoliko nije, zato što je složen ili zahteva uvod – navodite istinite i informativne podatke koji će stvarno doprineti našem razumevanju kampanje. Dobro skrojena i grafički opremljena prezentacija je – naravno – „plus“, ali ovaj žiri nagrađuje najbolje ideje, a ne najbolje prezentacije.“
Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/