today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Profesionalni integritet trebao bi biti pre svake ambicije za nagradom!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Lana Bedeković Rosandić, Owner & Managing Director, Alert (HR), rekla je

Ko sam ja kada nisam direktor agencije?
Mislim da sam i dalje, ili se bar trudim, ostati ista ona osoba iz studentskih dana sa velikim snovima, motivacijom i entuzijazmom za otkrivanjem uvek novog, za upoznavanjem novih ljudi i mesta i neprestanom željom za učenjem. Blisko mi je sve što ima veze s kreativnošću, volim muziku i sviram klavir i flautu, no kao diplomirani arhitekta ipak (i dalje) najviše volim crtati, skicirati…

Iako sam skoro uvek u „akciji“ kad god mogu vikende volim provoditi bez puno ljudi – kod kuće uz dobru knjigu i film ili seriju. Uz to, obožavam kuvati – kuvam skoro svaki dan, bez obzira koliko kasno se vratim kući, kuvanje me odmara, ali obožavam tu kreativnost koju nosi priprema hrane. I kad god mogu putujem – uglavnom su to kraća putovanja zbog obaveza no i to je dovoljno da me napuni. Moram priznati da su mi privatni i profesionalni život potpuno isprepleteni i neodvojivi – mislim da sam upravo u tome pronašla svoj balans.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u Hrvatskoj?
Kreativnost je u srži svega što svaka agencija, pa tako i mi u Alertu radimo. Pogledajte najuspešnije svetske kampanje – uvek se radi o neočekivanim idejama, „insightima“ i uticajem na potrošače ili društvo. Način na koji komuniciramo i komunikacijski kanali su se promenili no način na koji porukom dopiremo do potrošača i menjamo njegove navike nije. Kao kreativnoj osobi, bitan mi je i sam proces, da se konstanstno nešto događa i unapređuje, ali i ljudi sa kojima radim u timu. I nikad ne dižem nogu sa gasa. To me čini sretnom – kompetitivna sam po prirodi, u svakom pogledu te uvek težim menjaju stvari na bolje. Od pro bono rada za humanitarne kampanje do implementacije novih trendova i alata, kao što je platforma Webfluential koju sam dovela u Hrvatsku.

Kako ocenjuješ položaj žena u marketingu u Hrvatskoj?
Prema istraživanjima poslednjih godina raste zastupljenost žena na upravljačkim pozicijama u hrvatskim kompanijama, ali to je još uvek daleko od željene ravnopravnosti, pogotovo ako se uzme u obzir trend rasta broja visokoobrazovanih žena. Prema istom istraživanju, žene tako dominiraju u poslovima marketinga, PR-a i ljudskih resursa, tako da se čini na prvu da je položaj žena u našoj struci sve bolji. No kada pogledate ko su vodeći ljudi top agencija, u većini slučajeva to su muškarci. Lično nikada nisam osećala da sam profesionalno zakinuta zato jer sam žena, naprotiv – nekada to može biti i prednost no činjenica je da se o poziciji i ulozi žena na vodećim pozicijama u agencijama na našim područjima malo zna i govori i to bi trebalo menjati.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Prijavite radove koji to stvarno zaslužuju – kreativnošću, inovativnošću i/ili rezultatima. Ako imate rad za koji smatrate da zaslužuje biti nagrađen, dajte sebi vremena i truda i napravite prijavu u kojoj ćete to i pokazati. Iako se radovi ocenjuju prema zadatim kriterijima, način na koji je napravljena prijava često može imati onu malu prevagu, pogotovo kada je konkurencija oštra. I ono što je bitno naglasiti – budite iskreni u prijavi. Profesionalni integritet trebao bi biti pre svake ambicije za nagradom kako bi sačuvali dignitet struke.

​Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!