today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Pokažite koji su to jedinstveni uticaji oblikovali rad da bude drugačiji od ostalih!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Domagoj Davidović, Founding Partner & Creative Strategist agencije Švicarska (HR), rekao je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Kada nisam kreativan u okvirima posla i agencije, uživam u tuđoj kreativnosti. Hobi koji mi najviše vremena i pažnje zaokuplja jeste bord games tj. moderne društvene igre. Uživam u igrama kao zahtevnom proizvodu i malim umetničkim delima. Znanje i strategija potrebni za napraviti ( i igrati ) neke igre je naprosto fascinantna. Pridodamo li tome i sjajne umetnike koji rade na vizuelnom oblikovanju i storytellingu te vrhunske produkcijske zahvate, shvatim da zapravo posao do neke mere, nosim kući.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u Hrvatskoj?
Svoj način kreativnog delovanja opisao bih kao onaj „iza scene“. Iako se smatram kreativnim, učestvujem u razvoju kreativnih rešenja, usmeravam i valorizujem kreativu, nisam kreativac u klasičnom agencijskom shvatanju tog pojma. Stoga kreativi doprinosim kako znam i mogu. Kroz stvaranje agencije i organizaciju posla koji nastoje biti drugačiji (kreativniji?) od prihvaćenih standarda na tržištu do predavanja i edukacija koje redovno održavam za studente i profesionalce, nastojim uvek stvoriti podsticaj i prostor drugima za kreativno delovanje.

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Hrvatskoj?
To zavisi koga pitate. Ono što je moje generalno mišljenje jeste da su kreativci i dalje nedovoljno prepoznati u svojim doprinosima jer kreativnost uzimamo zdravo za gotovo. To je posledica činjenice da kao društvo ne cenimo dovoljno kreativni rad jer ga ni ne prepoznajemo dovoljno. Osim onih uvreženih kreativnih arhetipova kreativnih direktora, previđamo kreativce kao što su pisci za specifične formate, social media menadžeri, transkreatori, producenti, video snimatelji, tehnološki inovatori, stilisti… Još uvek me čudi kada danas čujem izjave poput „pa tog slogana sam se ja mogao setiti“ i „tako nešto sam i ja mogla nacrtati“ i sl. Trebamo više početi prepoznavati i ceniti kreativnost i kreativce u svim segmentima. Iako generalno postoji još puno prostora za rast u smislu prepoznavanja i cenjenja kreativnog izražavanja, mislim da se kreativci unutar industrije i dalje cene, a nove generacije još brže otkrivaju (i samostalno promovišu) kroz sve dostupne digitalne kanale.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kod ocenjivanja prijava, uvek mi je važno videti i shvatiti priču iza tj. kontekst u kojem je nastao rad. Društveno okruženje, ograničenja unutar korporativnih pravila, nedovoljni budžeti… svi uticaji na rad koji ga čine opipljivijim i vrednijim. U skladu s festivalskim motom – koji su to jedinstveni i specifični uticaji oblikovali rad da bude drugačiji od ostalih?

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!