today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Ove godine kreativnost će se ceniti više!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Đorđe Janković, Chief Creative Business Designer, New Startegy rekao je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Ne bih ja to nužno razdvajao. Kreativnost, to je ono kakav si ne samo u poslu, nego u životu. I tu ne mislim na hobije, već na to da u svakodnevnim i rutinskim stvarima pronađeš način da se kreativno izraziš i da ih začiniš. Onaj ko je pio pivo pod tušem, znaće o čemu govorim. Živimo u vremenu kada su nas neprilike zatvorile u četiri zida. Moramo da srušimo te zidove, da koristimo svaku priliku da budemo kreativni, da ne bismo poludeli.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana?
Danas je teško definisati kojoj struci jedan kreativac pripada. Navikli smo tokom prethodnih par decenija da kreativni direktori svoje mesto najčešće pronalaze u marketing agencijama, ali i to se promenilo. Ja se trenutno trudim da kreativnost primenim u biznisu, u kreiranju inovativnih biznis modela za kompanije budućnosti. Nažalost, mislim da danas ne može biti dovoljno raspisati scenario TV reklame i nadati se da će to rešiti sve probleme. Kažem nažalost, jer su TV reklame prvo u šta sam se zaljubio kad sam krenuo da se bavim ovim poslom. Danas želim da brendovima koje gradimo dam dodatnu vrednost. Da li u tome uspevam? Rano je to proceniti, zato ću iskoristiti reči Miše Lukića: „AKO NE MI, KO DRUGI? AKO NE SADA, KADA?“

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u marketingu u Srbiji?
Premalo. Deo smo licemernog društva koji će potrčati da pohvali novu Burger King kampanju i oceniti kako kreativnost zaista ima snagu da promeni svet, a zatim neće imati sluha za istu tu kreativnost u svom dvorištu. Srbija ima talentovane i kreativne ljude čija razmišljanja i ideje mogu da pokrenu promene.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ove godine kreativnost će se ceniti više. Ove godine svi smo mi kaktusi jer živimo i radimo u teškim i neprijatnim uslovima. Radujem se da čujem priče svih onih koji su uprkos ovakvoj godini pronašli put svojim idejama. Idejama čije prijave se ne pišu sad, već su napisane mnogo ranije – još onog dana kada su te ideje realizovane.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!