today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Ljudi su različiti, veruju u različite koncepte i deluju u skladu sa svojim kompasom!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Miroslav Miljenović, kreativni direktor u agenciji SIVO, rekao je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Mnogo stvari me zanima. Nemam fokus na jednu oblast koju bi istražio dubinski, već osećam da svojim interesovanjima bolje razumem sebe i ono što mi je važno. Istražujem svoje emocije i reakcije. Balans između kreativno dinamičnog i mirnijeg porodičnog. Zanima me lična i biznis komunikacija, davanje bez očekivanja bilo čega zauzvrat. Zanima me sve vezano za video, režija, fotografija, produkcija, VFX… Healthy lifestyle, metaboličko i mentalno zdravlje, ishrana, treninzi… Ove godine sam počeo da vozim motor, i evo sedim već mesec dana sa prelomom ključne kosti i rebra.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana?
Uglavnom na mikro nivou. Važno mi je da razumem sadašnji trenutak i to koliko se brzo menjaju stvari u industriji. Sa starijim kolegama, koji su stasali u tradicionalnom advertajzingu, preispitujem koliko danas funkcionišu nekadašnji, duboko ukorenjeni pristupi. Kako se prilagoditi i bolje razumeti nove generacije i nove medije, kako stvarati sadržaj koji daje vrednost publici, a ostati on brand… Sa mlađima je sve drugačije. Najčešće se susrećemo sa izazovom, uglavnom u segmentu društvenih mreža, kako ostati autentičan u komunikaciji, a da se ne dodvoravamo brendu. Kako da sadržaj koji stvaramo bude zanimljiv i brand related, a da u prvom planu bude konzument, a ne brend. Kako da pričamo jezikom ciljne grupe. Za to je takođe potrebna otvorenost i poverenje klijenta, kao i kapacitet da prihvate komunikaciju koja nije „o meni“ već „o tebi“. Kontaktima i građenjem finog odnosa sa klijentima, pokušavam da zajedno dođemo na trasu komunikacije koja funkcioniše, koliko god to delovalo neobično ili rizično.

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Srbiji?
Ovo je zanimljivo pitanje. Ja ne volim da generalizujem. Kreativci i kreativnost se cene onoliko koliko vrednosti daju onome ko kreativne ideje konzumira i onome ko prepoznaje i veruje u kreativan pristup. Ljudi su različiti, veruju u različite koncepte i deluju u skladu sa svojim kompasom. U samoj kreativnoj industriji takođe ima različitih primera. Od agencija koje neguju i gaje kreativno izvođenje strategije i kreativna rešenja problema, do onih koje kreativu doživljavaju zanatski, a pouzdaju se u neke druge alate. Na liniji smo od potcenjene do precenjene delatnosti, sa svim međufazama.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Savet je samo jedan – neka vam case study odmah počne sa kreativom. Strategiju, istraživanja, storytelling, rezultate i slično, ostavite za posle. U žiriju su mahom kreativci, i festival doživljavamo kao festival kreativnosti. Odmah želimo da vidimo kreativu. Brzo se setimo prijavljenog rada i osećaja koji u nama izaziva. A radova i kategorija uvek bude mnogo više nego vremena za ocenjivanje, pa se često dešava da se veliki delovi predstavljanja preskoče. Baaam, pravo u metu.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,20 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!