today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Kreativnost je jedini izlaz iz ove situacije!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ivan Tušek, Head of Creative, Degordian (HR), rekao je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Imam osećaj da svaku sekundu dana moram pametno potrošiti. „Pametno“ u mojoj glavi znači zadovoljiti 42 interesa, što i nije pametno. To znači da se uvek pokušavam zatrpati fitnesom, čitanjem knjiga, gledanjem serija ili filmova ili druženjem sa ljudima. Kako koji dan mi odgovara, kako šta od navedenog, ali uvek se sebično nadam da će barem nešto od toga, ako ne sve, biti korisno za repozitorij u nekoj od kreativnih uloga.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u Hrvatskoj?
Volim misliti da pomažem graditi most između tradicionalnog i modernog. Pokušavam integrisati moderne kanale komunikacije u želji da tradicionalne kanale učinim interaktivnima. To radim jer mi je želja unaprediti očekivanja koja ljudi — potrošači, klijenti, kolege kreativci — imaju od advertisinga. E sad, to šta ja volim misliti da radim, a šta je realnost ću ostaviti drugima na procenu.

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Hrvatskoj?
„Ko se stigne baviti maštanjem kad nam je realnost zašla u područje naučne fantastike?“ ili tako nekako bih opisao razmišljanje o kreativnoj industriji ovih dana. Kreativci već neko vreme nisu na visokim granama, a pandemija i recesija su se dodatno potrudile podrezati i te grane. Osim što već neko vreme imamo problem privlačenja mladih kreativaca u industriju, sad imamo i problem zadržavanja postojećih. Osveštavanje da je kreativnost jedini izlaz iz ovakve situacije je ono što može okrenuti situaciju na bolje. Verujem da se svi u industriji trudimo to pokazati i dokazati i da će doći bolja vremena.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Problem, ideja kao odgovor na problem, egzekucija ideje i rezultati. Pokažite kako ste došli od jednog do drugog pa do trećeg i zašto mislite da je četvrto bilo izvanredno. Učinite to kratko i jasno.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!