#kaktus2020: Kreativa je ključni alat za razvoj poslovanja!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Uroš Goričan, Creative Director, Herman & partnerji (SLO), rekao je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Pokušavam da napunim svoju glavu kreativnošću drugih – preko knjiga, filmova, muzike, umetnosti….

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u Sloveniji?
Tako što pokušavam svojim klijentima i saradnicima predočiti kako je moguće kroz kreativu naći rešenja za sve vrste poslovnih problema/izazova naših klijenta. Pokušavam da predstavim kreativu kao ključni alat za posao i razvoj.

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Sloveniji?
Mislim da su cenjeni sve više. Ruku na srce, tek u poslednjih nekoliko godina naše društvo počinje da shvata snagu kreativne industrije i njen uticaj na društvo – i to ne više samo za kulturu, nego i za ekonomiju. Ali smo još daleko od anglo-saksonskog razumevanja vrednosti talenta.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Lično najviše pažnje pridajem na dve stvari – na koji kreativni način agencija rešava problem brenda/klijenta i da li je ideja relevantna za vreme u kome živimo.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari