Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Dosada je super katalizator subverzivnih ideja!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Jurica Ćorluka, Head of Creative u agenciji Señor Hrvatska, rekao je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
Voleo bih reći da imam neki zanimljiv i kreativan hobi poput kuvanja, fotografije ili vrtlarstva – ali to nije slučaj. Kad nisam na poslu opsesivno pratim NBA (počeo je playoff što se sigurno neće dobro odraziti na količinu spavanja), igram video igre, neredovno idem u teretanu, gledam filmove i serije, započinjem knjige… Dakle manje više uživam u proizvodima tuđe kreativnosti. Ali u poslednje vreme pokušavam smanjiti količinu takvih distrakcija jer sam postao svestan važnosti dosade za razvoj kreativnosti. Ako mozak konstantno prima neki spoljni uticaj misli nikad neće odlutati na neko novo mesto. Nije bez razloga baš u Bibliji napisano upozorenje „An idle mind is the devils play-ground“, dosada je super katalizator subverzivnih ideja (te su mi najdraže). Zato mi se čini da je nekada dugoročno najproduktivnija stvar koju mogu napraviti za sebe – samo buljiti u zid.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u Hrvatskoj?
U Señoru pokušavamo što je češće moguće pokretati projekte koji će na neki način pomoći industriji ili barem otvoriti za advertising važnu temu poput Umjetnosti feedbacka, unBLOKA,
Sloganinija ili SWAG-a. Na svakodnevnom nivou mlađim kolegama kreativcima u Señoru mentoriranjem pokušavam usaditi stav da se u ovom poslu ničega ne boje (pogotovo ne „krivih“ ideja ili neuspeha) i da su rezultati najbolji kad se neopterećeno igraju (ako su im među igračkama pametan insight i strategija). Verujem da je i to neki način građenja struke.

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Hrvatskoj?
Teško mi je proceniti, deklarativno sigurno da. Trebali bi biti cenjeni, jer cela industrija koristi iste kompjutere, iste Adobe pakete i iste cool rokovnike, tako da su ljudi i njihov talent naša jedina komparativna prednost. Iako ću zvučati kao neki generički političar, moram reći da su kod nas u Señoru ljudi na prvom mestu. Pazimo da nam se zaposleni dobro razvijaju, da ih sistemski unapreeđujemo i edukujemo te da im ostavimo dovoljno vremena za dobar balans poslovnog i privatnog (ili za hobije ili za traženje dosade).

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pri-premiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Siguran sam da kolege iz Srbije znaju napraviti dobru prijavu za festivale pa ne bih nešto posebno savetovao. Veselim se videti najbolje od onoga što se u susedstvu nudi. Najviše ću pažnje kod ocenjivanja obratiti na to koliko su zanimljivi insight, ideja i kreativna realizacija.

​Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!