today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Autentična ideja i smart rešenja uvek dobro prolaze!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Milena Mijatović, Founder & Managing Director, MINT Banja Luka (BiH), rekla je…

Ko sam ja kada nisam na poslu?
Kada nisam na poslu uživam u kuvanju. Mislim da sam svu svoju kreativnost pretočila u izmišljanje specijaliteta u kojima svakodnevno uživa moja porodica i najbliži prijatelji. Često se šalimo kako ćemo u starosti otvoriti najkreativiji restoran sa maksimalno 4 stola. Bez jelovnika. Jedeš ono što je sveže spremljeno tog dana. Naš dom je uvek ispunjen dragim ljudima, uživamo u druženju, ukusnoj hrani, dobrom vinu i to mi je zapravo najljepši završetak radnog dana.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u BiH?
Mint je prepoznat kao mesto gde mnogi mladi ljudi nakon fakulteta započinju karijeru u reklamnoj industriji i ja sam na to jako ponosna. Uvek se radujem otkrivanju novih talenata i razmeni sjajnih inovativnih ideja sa njima. Trenutno sam u fazi pripremanja sopstvenih brendova koji će biti lansirani početkom 2021. godine gde ću sa svojim timom na najbolji mogući način pokazati koje su prednosti dobre kreativne i komunikacijske strategije ne samo na tržištu BiH već i mnogo šire.

Kako ocenjuješ položaj žena u marketingu u BiH?
Žene dominiraju BiH advertising scenom. Čini mi se da je to trend u celoj regiji. Iz tog razloga smo pokrenuli inicijativu na čelu sa Media Marketingom da osnujemo udruženje žena komunikacijske industrije BIH Woman.comm sa ciljem umrežavanja, saradnje i još snažnije podrške za profesionalni razvoj i napredovanje u karijeri. Smatram da je to sjajna ideja, a realizovaćemo je čim se stvore uslovi za okupljanja i druženja nakon trenutne pandemije.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Festivali su generalno dobra prilika da vidite gde ste i kako razmišljate u odnosu na svoje kolege iz kreativne industrije. Bitno je spremiti dobar case, napravite kreativnu prezentaciju kao kada izlazite na pitch kod klijenta. Ne štedite na predstavljanju svoje ideje. Zamislite da u par sekundi treba da skrenete pažnju nekome ko će pogledati u istom danu minimum 100 prezentacija. Nije lako, ali može biti zabavno. Autentična ideja i smart rešenja uvek dobro prolaze.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!