#kaktus2020: Autentična ideja i smart rešenja uvek dobro prolaze!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Milena Mijatović, Founder & Managing Director, MINT Banja Luka (BiH), rekla je…

Ko sam ja kada nisam na poslu?
Kada nisam na poslu uživam u kuvanju. Mislim da sam svu svoju kreativnost pretočila u izmišljanje specijaliteta u kojima svakodnevno uživa moja porodica i najbliži prijatelji. Često se šalimo kako ćemo u starosti otvoriti najkreativiji restoran sa maksimalno 4 stola. Bez jelovnika. Jedeš ono što je sveže spremljeno tog dana. Naš dom je uvek ispunjen dragim ljudima, uživamo u druženju, ukusnoj hrani, dobrom vinu i to mi je zapravo najljepši završetak radnog dana.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u BiH?
Mint je prepoznat kao mesto gde mnogi mladi ljudi nakon fakulteta započinju karijeru u reklamnoj industriji i ja sam na to jako ponosna. Uvek se radujem otkrivanju novih talenata i razmeni sjajnih inovativnih ideja sa njima. Trenutno sam u fazi pripremanja sopstvenih brendova koji će biti lansirani početkom 2021. godine gde ću sa svojim timom na najbolji mogući način pokazati koje su prednosti dobre kreativne i komunikacijske strategije ne samo na tržištu BiH već i mnogo šire.

Kako ocenjuješ položaj žena u marketingu u BiH?
Žene dominiraju BiH advertising scenom. Čini mi se da je to trend u celoj regiji. Iz tog razloga smo pokrenuli inicijativu na čelu sa Media Marketingom da osnujemo udruženje žena komunikacijske industrije BIH Woman.comm sa ciljem umrežavanja, saradnje i još snažnije podrške za profesionalni razvoj i napredovanje u karijeri. Smatram da je to sjajna ideja, a realizovaćemo je čim se stvore uslovi za okupljanja i druženja nakon trenutne pandemije.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Festivali su generalno dobra prilika da vidite gde ste i kako razmišljate u odnosu na svoje kolege iz kreativne industrije. Bitno je spremiti dobar case, napravite kreativnu prezentaciju kao kada izlazite na pitch kod klijenta. Ne štedite na predstavljanju svoje ideje. Zamislite da u par sekundi treba da skrenete pažnju nekome ko će pogledati u istom danu minimum 100 prezentacija. Nije lako, ali može biti zabavno. Autentična ideja i smart rešenja uvek dobro prolaze.

Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/


Oceni tekst

3,00 od 5
Loading...

Komentari