today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Uvek padam na dobru strategiju i na dobar kreativni insight!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Luka Pervan, Creative Director, Señor rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Kako privući i zadržati mlade talente u kreativnoj industriji? Zašto su talenti „pogonsko gorivo“ industrije?
Advertising je jedna od onih industrija koja se kontinuirano ‘hrani’ novitetima – novim trendovima (u muzici, u modnoj industriji, u umetnosti…) i novim tehnologijama. A najjednostavniji način da dođete u kontakt sa svim tim novitetima je da pod svoj krov dovučete one ljude koji su njima najviše izloženi – mlade. Mladi su najbolji odraz sveta u kojem živimo (ili sveta koji tek dolazi) i pioniri novih društvenih vrednosti, a bilo kakva kreativa koja nastoji biti relevantna mora se ‘naslanjati’ na savremenu kulturu i trenutne vrednosti.

Kako privući mlade? Dobrim uslovima – dobrim platama, urednim work-life balansom i dobrim projektima. Za razliku od moje generacije, većina mladih danas nema puno volje za ‘noćenjem u agenciji’ i već od samog početka daju do znanja da im posao nije najvažnija stvar na svetu. Mislim da je rad u advertisingu na neki način izgubio svoj ‘coolness’ u poslednjih 10-ak godina te je i broj mladih koji su voljni doći raditi u agenciju po bilo kakvim uslovima drastično je pao (barem u Hrvatskoj). Danas ako želite ‘menjati svet’ (a to je ono što mlade privlači na početku karijere) idete u tech kompanije, a ne u advertising koji je više percipiran kao deo establishmenta. Mladima je danas stalo da kompanije za koje rade na neki način odražavaju njihove ideološke sklonosti i aspiracije. Više nije bitno da je posao sam po sebi zanimljiv, već žele da i ono što rade doprinosi nečemu što njima ima smisla.

Da sumiram – mladi žele biti pošteno plaćeni, ali ne žele raditi samo za novac, ne žele raditi bilo šta i ne žele raditi za bilo koga.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ne znam za druge, ali ja uvek padam na dobru strategiju i na dobar kreativni insight. Zanima me promišljanje i uvid u ljudsko ponašanje koje je poslužilo kao podloga kreativnim rešenjima. Tu se, po meni, nalazi ključ originalnih ideja.

Što se tiče same prijave, nemam velikih mudrosti za podeliti. Jedino što mogu reći je da se potrudite napraviti što zanimljiviji case video (ili case board ili ppt). Puno je prijava i što bolje predstavite svoj rad to će ga i žiri pre primetiti.

********

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište – kampanja koju je osmislila i realizovala agencija sa sedištem u Srbiji za regionalnog ili globalnog klijenta, odnosno za drugo tržište.

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!