Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2019: REGAN WARNER, McCann London (UK)

Marketing mreža organizovala je 29. i 30. oktobra prošle godine peti, jubilarni festival intergisanih komunikacija KAKTUS 2019. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2019 ponudio je učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a jedna od predavača prošlogodišnjeg festivala bila je REGAN WARNER, Creative Director, McCann London (UK). Ona je govorila na temu „Making Age a Non-Issue“.

„Influenseri su veoma važni za beauty industriju jer mogu da pruže pravi glas / mišljenje. Brendovi pokušavaju da transformišu influensera u nešto drugo i tada stvari prestaju da funkcionišu. Gubi se autentičnost tog influensera i njegovi pratioci to primećuju. Influenseri takođe gube autentičnost kada nisu lojalni brendu … ovo ne važi toliko za video tutorijale, koliko na kreativnu strategiju brenda. Influenseri koji rade za više brendova koji imaju istu vrstu proizvoda, ne odaju utisak autentičnosti, već isključivo jure za novcem.“

Video sa njenog predavanja možete pogledati u nastavku:

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!