Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#kaktus2019: Radovi koji budu stvarali novi kontekst i perspektivu imaće prednost!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Nevena Milanović, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy rekla je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Kako privući i zadržati mlade talente u kreativnoj industriji u Srbiji?
U svetlu AI tehnologije, kreativnost iskače jače nego ikada kao jedina sposobnost ljudi koja ne može da se programira. Baš kao ni radno okruženje za „kreativnu proizvodnju“ – ne postoji dugme koje se pritisne i sve ide savršeno. Individualnost je ključna, a uspeh industrije kod mladih ljudi odredjuje da li pronalaze sopstveni kreativni haos u kojem funkcionišu.

Tri važna stuba toga su izazov, priznanje i istraživanje. Talentovane ljude pokreću izazovi, ali samo oni u kojima i oni sami razvijaju svoje sposobnosti i veštine. Važno je konstantno raditi na standardima industrije iz koje i izlaze izazovi kako bi ljudi uvideli korist za napredovanjem. U digitalu se standardi pomeraju neovisno od brendova i to je nešto što je dobra strana ovog kanala, jer uvek imaš svrsishodan izazov da budeš u toku. Iza jake motivacije, najčešće stoji izazov, a ispred priznanje. Što se u kolektivu jasnije osvesti i ističe priznanje, gde ljudi imaju osećaj satisfakcije nakon realizacije to će više mladih ovu industriju doživeti kao svoju. I treće, bez konstantnog istraživanja nema napredovanja. Kako bi talentovani ljudi ostali lojalni ovom sektoru, ono mora da im ponudi prostor da istražuju sebe i segment komunikacije na kojem rade.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Na koji način pristupiti prezentaciji rada je uvek slatka muka. Primećujem trend „pimpovanja“ radova gde sama prezentacija postaje kreativa za sebe. Time se sigurno postiže pamtljivost rada, ali zadatak žirija je da ode korak dalje i sagleda ideju i egzekuciju bez šminke. Svaki kanal donosi svoje specifičnosti čije će se razumevanje ocenjivati prema postavljenoj strukturi kriterijuma. Dobar insight je nešto što uvek izdvaja kampanju. Volela bih da vidim da kampanje idu dalje od ustaljenih reklamnih prizora i da određene teme interpretiraju na raznovrsniji način. Kod radova u digitalnim kategorijama, stvar se usložnjava, gde je pored kreativne egzekucije ključno i razumevanje korisničkog iskustva. Radovi koji budu pokazali znanje o postojećem kontekstu biće relevantni ne samo za korisnika, već i za žiri. Radovi koji budu stvarali novi kontekst i perspektivu imaće prednost.

*****

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Digitalna integrisana kampanja – kategorija u kojoj se prijavljuju najbolje kampanje koje su kreirane isključivo za online kanale komunikacije, uz korišćenje najmanje tri digitalna kanala komunikacije – social media, web site, mobile, IoT, AI, data, video, aplikacija,

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!