today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Rad mora imati i svoju upotrebnu svrhu i doneti rezultate!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Dejan Krivokapić, Art Director agencije Kreativa New Formula an element of Alkemy, rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Da li, po Vašem mišljenju, nedostaje mladih talenata u kreativnoj industriji u Srbiji i zašto?
Nije problem u talentu, problem je u sistemu. Budžeti se smanjuju već godinama i agencijama i dizajn studijima više se finansijski ne isplati da ulažu u nekog talentovanog nekoliko godina da bi dobili dobrog dizajnera. Ako pogledate šta se dešava u svetu marketinga, na globalnom nivou, sve se svodi na novac, tj. ROI (Return Of Investment). Kompanije gledaju da se ne zamere nekome i ne žele da rizikuju. Time ograničavaju kreativnost na nešto što je prepoznatljivo i već viđeno. I rešenja sve češće postaju „good enough”. A mladi, oni su ostavljeni da sami ulažu u sebe, o svom trošku i vremenu. A to traži vere u sebe i ohrabrenja od okoline. A za to treba da postoji “kulturna klima” koje, nažalost, kod nas, još uvek nema.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kada se prijavljuju radovi, kreativci često zaborave da je ovo primenjena umetnost, tj. da osim nekog vizuelnog i intelektualnog kvaliteta, rad mora imati i svoju upotrebnu svrhu i doneti rezultate. To je vrlo bitan momenat koji ograničava čistu kreativnost, ali je ujedno i izazov koji nikada ne postane dosadan. Za mene je to ono što, prvenstveno, odlikuje dobar dizajn. Nakon toga je audio-vizuelni kvalitet samog rada, a tek onda originalnost same ideje. Znam da ovo zvuči neumetnički ali, kao što rekoh, ovo nije čista umetnost i ne može se gledati kao takva. Za dodatne poene je slojevitost i više značenja, kao i suptilni citati pop kulture.

********

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište – kampanja koju je osmislila i realizovala agencija sa sedištem u Srbiji za regionalnog ili globalnog klijenta, odnosno za drugo tržište.

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!