today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Ideja i egzekucija, ali i rezultat…

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Sašo Petek, Creative Director, Agencija 101 (SLO) rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Kako privući i zadržati mlade talente u kreativnoj industriji? Zašto su talenti „pogonsko gorivo“ industrije?
S jedne strane trebamo praviti što više dobrih i zanimljivih projekata i kampanija, da ih inspirišemo i dokažemo da je naš svakodnevni rad zanimljiv. S druge strane biti u komunikaciji sa njima već od srednje škole i pogotovo fakulteta, te da im objasnimo da mogu posmatrati kreativnu industriju kao dobar pravac u karijeri. Zadržaćemo ih sa fer platom, fer radnim vremenom i konstruktivnim i fer odnosima.

Talenti su bitni jer s jedne strane predstavljaju budućnost industrije, a s druge strane potrebni su nam već danas. Iskustvo i znanje donose mogućnosti i ispravne odluke, strategiju i razradu projekata, talenti i mladost pak donose puno svežih i perspektivnih ideja, pogotovo u digitalu i novim medijama, koje mladi talenti koriste i žive sa njima. I u tome su najjači, jer im potpuno prirodna upotreba digitalnih medija omoguća pravilnu razradu i egzekuciju digitalnih kampanja.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Siguran sam da svima nama treba dosta vremena da uradimo case study, a da on bude jednostavan, kompaktan, logičan i da priča priču. Ako imamo insajt ili/i problem, još bolje, počnite sa njim i neka projekat ili kampanja jasno razreši ovaj problem na kraju. Ne ulazite previše u detalje. Za regionalni žiri, koristan je i širi (kulturni) kontekst, ako igra značajnu ulogu u kampanji. Ako bude pored svega toga rad i inspirativan, naravno uz dobru početnu ideju i egzekuciju, nagrada neće izostati. Lično najviše ću pažnje obratiti na početnu ideju, insajt ili/i problem, i onda na razradu i egzekuciju. Na kraju ulogu će igrati i postignuti rezultati.

********

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište – kampanja koju je osmislila i realizovala agencija sa sedištem u Srbiji za regionalnog ili globalnog klijenta, odnosno za drugo tržište.

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!