Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#kaktus2018: ‘Velika ideja’ tek je prva polovina uspešnog projekta!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Nebojša Krivokuća, Creative Director agencije Communis DDB rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Dobra, ili ‘velika ideja’ je tek prva polovina uspešnog projekta. Način na koji je ideja realizovana, bez obzira na raspoloživi budžet ili vreme koje ste imali za produkciju i realizaciju je podjednako važan. To, naravno, nije važno samo za dobijanje festivalske nagrade već je važno za naš svakodnevni posao. Mnogo puta smo čuli „imali smo dobru ideju, ali je realizacija bila prosečna“ – i tu rečenicu često izgovaraju i klijenti i zaposleni u agencijama. Izvedba ideje najmanje zavisi od budžeta. Kada je ideja dobra ili velika – ponekad je dovoljan jedan ‘mali’, ali veličanstven štos koji će izvući maksimum potencijala iz ideje. Primer iz regije od pre nekoliko godina: projekat koji su Bruketa & Žinić uradili za Slovenački VOZIM.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćeš obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Pregledanje prijava je za članove žirija naporan proces – zato što se pregledaju desetine i desetine ‘studija slučaja’, video-klipova, slajdova. U moru tih slika i informacija uvek ćemo pre obratiti pažnju na ideju kojoj ne treba ‘mnogo reči’ da bi se objasnila, odnosno koja nije opterećena predugačkim opisima i ogromnim brojem ilustracija. Ukoliko ste sigurni u ideju koju predstavljate – predstavite je kratko, jasno i upečatljivo, to će učiniti da usporim sa scrolovanjem kroz materijal. Izbegavajte citiranje „misije i vizije kompanije“. Ako je ideja koju predstavljate dobra, sam ću prepoznati šta je vizija kompanije, odnosno koje vrednosti brend zastupa. Nemojte pokušavati sa formulacijama „Ideja: organizovati event za 500 gostiju.“ To nije ideja. Ideja bi bila „Organizovaćemo event koji će sludeti njihov centar za lučenje endorfina.“ Ne gnjavite žiri formulacijama poput „Kampanja je izazvala konverzaciju na društvenim mrežama, privukla pažnju javnosti i kreirala WOM efekat“ Dokažite taj uspeh rezultatima, brojevima, screenshotovima. U ocenjivanju ću najviše pažnje obratiti na ideju i konzistentnost u njenom izvođenju. Dosledno sprovedena ideja zaslužuje status ugrožene vrste u Srbiji.

Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!