Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ana Šutić, Creative Director agencije New Moment New Ideas rekla je…
Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Mislim da je veličanje ideja bez obraćanja pažnje na kvalitet egzekucije, jedna od tekovina vremena koje je na svu sreću prošlo. Baš ukoliko kreativni tim ima sjajnu ideju, motiv bi trebalo da bude još veći da i egzekucija bude na sjajnom nivou. Bilo da je reč o kvalitetu vizuala, spota, ili drugih komunikacionih kanala.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćeš obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kao i uvek, veoma je važno da sama ideja bude vrlo jasno predstavljena, bez obzira na to da li je ilustrujemo videom, case bordom ili na neki drugi način. Uz to, ključan je i izbor kategorije. Što preciznije odaberemo kategoriju na koju prijavljujemo rad, veća je šansa da ideja dođe do izražaja. Uz kvalitet same kampanje, ovo su detalji koji projekat mogu učiniti relevantnijim i pri ocenjivanju.
Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs