#kaktus2018: Ideje ne mogu bez egzekucije!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Žarko Dimitrioski, Creative Director agencije Eden na Eden (Makedonija) rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Ideje ne mogu bez egzekucije. Super je imati strašno dobru ideju, viziju za to što hoćemo pogledati kao output, ali to su samo one prve 5, 10%… To nije tako samo u advertisingu, nego u svim drugim stvarima u životu. Dok pišem ovo, na TVu je Svetsko prvenstvo u fudbal i Ronaldo se sprema za slobodan udarac. Recimo, vidi se da se nisu baš sjajno namestili u živom zidu i da može iskoristiti to AKO pogodi pravi ugao i lopta prođe prema golu. Ali baš to AKO daje razliku. To je egzekucija.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Prvo vidim kampanju i da li ispunjava ove parametre: da li je dovoljno jasna da bi onaj ko prima poruku znao o čemu se radi, da li ima neki impact factor koji pravi da se kampanja lakše zapamti, i da li je dovoljno ubedljiva, da li lepo objašnjava zašto je baš taj proizvod pravi izbor za potrošače. Ali, izuzetno je bitno da se sve ovo dobro upakuje, pošto žiri ima hrpu kampanja na stolu i baš tvoja kampanja mora da se istakne.

Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari