#kaktus2018: Ideje bez egzekucije su greh!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Voljena Daničić, Head of Creative u agenciji Direct Media rekla je…

Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Ideje bez egzekucije su greh. Bez preterivanja. Sjajna ideja, ako nema sjajnu egzekuciju, pa to je neoprostivo. To je bačeno i vreme i trud i na kraju krajeva, gubi se smisao, jer ideja neće postići ono zbog čeka je i nastala.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Sjajni radovi uvek imaju sjajne prijave, nema tu velike mudrosti. Ukoliko imate šta da kažete, onda sam sigurna da nemate problem kako to da kažete. Ukoliko ne znate kako da kažete, onda vrlo verovatno nemate kampanju vrednu Kaktus nagrade. Moj fokus će biti na suštini. Gledaću celokupni utisak. Kampanja mora imati početak, sredinu i kraj. Da bude zaokružena priča. Priča sa smislom, a ne priča za festivalsku nagradu. Nagrade treba da budu posledica, a ne cilj, pa tako sve kampanje koje su napravile iskorak, kreirale nešto konkretno i primenjivo, su moji favoriti.

Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs


Oceni tekst

2,00 od 5
Loading...

Komentari