today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2018: Ideja gubi bez dobre egzekucije!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Tomislav Bader, Partner u agenciji Švicarska (Hrvatska), rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Ideja će teško preživeti bez kvalitetne egzekucije jer se bez dobre egzekucije ideja gubi. Neretko se može videti i na primerima iz regije. Oseti se super uvid, ideja, ali nakon odgledanog TVC-a nedostaje doživljaj te umesto njega ostaje osećaj da nešto fali ili priča deluje nedorečeno ili nejasno. Razlozi mogu biti svakojaki; od lošeg planiranja, interne koordinacije s produkcijskim timom, egzekucije, dobavljača, do štednje resursa ili pritiska rokovima da ih navedem nekoliko. Zapravo je puno potencijalnih kompromisa s kojima se gubi na egzekuciji. Klizavo je područje u kojem agencije moraju odraditi svoju magiju.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kratko, jasno i on point! Sled prezentacije je manje bitan. Bitno je pitko ispričati priču, a kroz nju prožeti ciljeve, uvide, ciljnu grupu, strategiju, ideju, kreativnu egzekuciju po kanalima i relevantne rezultate za projekat po kojima ćemo ocenjivati. Video je uvek najbolji format za prezentaciju kampanje, a njime je i najlakše zadržati pažnju žirija koji će verujem imati dosta kampanja za pogledati. Uz dobar video i prezentaciju rada, neke školski dobre kampanje postaju izvanredne. Izrada videa je zapravo novi „oglas“ gde se kampanja marketira kolegama iz struke, a ne targetu za koji je inicijalno rađena. Lično ću najviše pažnje obratiti na sve od navedenog. Jedino kampanje u kojima je svaki detalj sjajan zaslužuju biti nagrađene.

Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!