Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Tomislav Krajačić, CCO i Founder agencije Kofein (Hrvatska) rekao je…
Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
“Idea is nothing without execution” je verovatno jedna od prvih stvari koje sam naučio u ranim danima, od kad se bavim komunikacijom. Istina, ja sam je naučio u malo drugačijem i slobodnijem obliku “idea is like an a** hole, everybody has one and it usually stinks”.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Što se tiče saveta vezano za najbolju pripremu prijava, osim ispunjavanja svih tehničkih zahteva same prijave (dimenzije ključnih vizuala, format video-prezentacije i ostalo kako je već postavljeno u zavisnosti od samog takmičenja), bitno je jasno, konkretno, suvislo i kratko navesti inicijalni projektni brief (zadatak, stanje tržište u segment poslovanja klijenta, ciljnu grupu, kao i kanale i vreme promocije) te, naravno, početna očekivanja u smislu izgradnje imidža ili prodajnih rezultata i najbitnije – kakvi su bili sami rezultati nakon trajanja promocije što se jasno može onda u većini slučajeva može dovesti u korelaciju s kreativnim rešenjima. Svakako je bitno navesti koji je bio izazov za agenciju prilikom rešavanja zadatka, kreativna ideja te prikazati egzekuciju – gde se opet vraćamo na početno spomenute tehničke zahteve same prijave u smislu definisanih formata nosećih vizuala te prikaza kreativnih rešenja u zavisnosti od briefa.
Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs