Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2018: Idaja za uspeh nikada nije bila i neće biti dovoljna

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Sašo Dimitrievski, Partner and Board Member, Pristop/Rednerspace (SLO) rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Kažu da ideja bez egzekucije i nije baš neka ideja, nego misao, iskra.. Iskreno, bolje neka ostane misao, nego slabo realizovana ideja. Najgore su to na svojoj koži iskusili neuspeli, slabo realizovani start upovi, u novije vreme i ICO-ti. Mslim na one sa dobrim „idejama“ i slabim egzekucijama, kad su posle neko vreme videli kako je neko treći tu istu njihovu ideju odlično realizovao i pokupio sve kredite, a nije ni znao da ideja negde uopšte postaji… Idaja za uspeh nikada nije bila i neće biti dovoljna.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ono što mene najviše oduševljava kod dobrih kampanja je dobra, inovativna i jedostavno lepa kreativna realizacija strategije. Ako je to OK, onda gledam dalje, dublje. Moj savet za pripremu radova je da se agencije drže pravila dobrog customer experienca, dobar customer journeu, a ja-žiri da budem njihov target. I sve to u dve minute YT like videa.

Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!