Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Sašo Dimitrievski, Partner and Board Member, Pristop/Rednerspace (SLO) rekao je…
Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Kažu da ideja bez egzekucije i nije baš neka ideja, nego misao, iskra.. Iskreno, bolje neka ostane misao, nego slabo realizovana ideja. Najgore su to na svojoj koži iskusili neuspeli, slabo realizovani start upovi, u novije vreme i ICO-ti. Mslim na one sa dobrim „idejama“ i slabim egzekucijama, kad su posle neko vreme videli kako je neko treći tu istu njihovu ideju odlično realizovao i pokupio sve kredite, a nije ni znao da ideja negde uopšte postaji… Idaja za uspeh nikada nije bila i neće biti dovoljna.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ono što mene najviše oduševljava kod dobrih kampanja je dobra, inovativna i jedostavno lepa kreativna realizacija strategije. Ako je to OK, onda gledam dalje, dublje. Moj savet za pripremu radova je da se agencije drže pravila dobrog customer experienca, dobar customer journeu, a ja-žiri da budem njihov target. I sve to u dve minute YT like videa.
Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs