#kaktus2018: Dobar advertajzing je vrsta zavođenja!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Radovan Kupres, kreativni direktor agencije LUNA TBWA Beograd rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
„Kada napravim ideju u glavi, to je gotovo. Posle toga je samo lošije, jer moja ruka nije dobra kao moja glava, štampa nije dobra kao moja ruka, a novac nikad nije dobar.“ To je pre mnogo godina u jednom intervjuu rekao Mirko Ilić. Čini mi se da je i danas to tačan odgovor na vaše pitanje.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćeš obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Verujem da je dobar advertajzing vrsta zavođenja. Voleo bih, dakle, da budem zaveden, ali trudiću se da mi oči budu širom otvorene kako mi pritom ne bi promakla neka brutalna krađa.

Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari