#kaktus2018: Advertajzing se nimalo ne razlikuje od bilo kog stvaralačkog procesa

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Vladimir Mitrović, kreativni direktor agencije Ovation BBDO rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Ne mogu. Advertajzing se po tom pitanju nimalo ne razlikuje od bilo kog stvaralačkog procesa. Ideja, koliko god bila dobra, samo je početak i najgore što može da joj se desi je da ne bude realizovana ili da bude realizovana loše. Dolazak do dobrog insighta i ideje zahteva naporan rad i puno energije i velika je šteta kada se poruka ne oseti ili izgubi u lošoj egzekuciji i na kraju ostane jasna samo onima koji su je smislili.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćeš obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Imajte poverenja u kvalitet rada koji prijavljujete na festival i nemojte komplikovati prijavu nepotrebnim informacijama. Lično, najviše me intresuje insight, realizacija ideje i njeno razvijanje kroz kanale. To su stvari na koje ću posebno obratiti pažnju. Srećno i vidimo se na Kaktus 2018.

Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari