Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#kaktus2017: Zajedno rastemo!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2017 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…

„Na sajtu Kaktusa postoji rečenica koju volim, a koja objašnjava da Kaktus živi u teškim i neprijatnim uslovima; da su oko njega pesak i vrućina i da mu je potrebno samo malo vode da se razvija i raste. Ukoliko tu metaforu proširimo na recimo widescreen format – radovi koje agencije budu slale biće ta voda, odnosno ti radovi bi trebalo da pokažu i dokažu i autentičnost festivala i da pomognu festivalu da opstane. Posle mnogih neuspelih pokušaja – Kaktus je prvi festival koji je uspeo da preživi i prvi i drugi rođendan, što je za svaku pohvalu i zaslužuje svu podršku. Za agencije, odnosno struku je ovo win-win situacija: festival će nastaviti da raste zahvaljujući radovima, a agencije imaju priliku da testiraju kvalitet dosadašnjih radova, razmotre koji od projekata zaslužuju da budu prisutni i na regionalnim ili svetskim festivalima, odnosno dobiju priznanje od kolega, to jest ljudi iz struke.

Kao član žirija, radujem se kampanjama koje će dokazati da je i u uslovima sličnim onima u kojima Kaktus opstaje moguće uraditi nešto drugačije, hrabro i efikasno, odnosno skrenuti pažnju, pomeriti standard i tako unaprediti struku. Upravo na to ću najviše obraćati pažnju – ko je igrao u okvirima „sigurne zone“, a ko se trudio, makar u detaljima i bez obzira na budžete – da unapredi žanr, redefiniše već ustaljene forme, podigne letvicu na veću visinu, ušunja se u svakodnevni jezik ili pop-kulturu, dokaže da ne zavisi sve od produkcionog ili medijskog budžeta.“ Nebojša Krivokuća, Creative Director, Communis DDB

Konkurs za nagrade KAKTUS 2017 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!