Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2017 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„Na sajtu Kaktusa postoji rečenica koju volim, a koja objašnjava da Kaktus živi u teškim i neprijatnim uslovima; da su oko njega pesak i vrućina i da mu je potrebno samo malo vode da se razvija i raste. Ukoliko tu metaforu proširimo na recimo widescreen format – radovi koje agencije budu slale biće ta voda, odnosno ti radovi bi trebalo da pokažu i dokažu i autentičnost festivala i da pomognu festivalu da opstane. Posle mnogih neuspelih pokušaja – Kaktus je prvi festival koji je uspeo da preživi i prvi i drugi rođendan, što je za svaku pohvalu i zaslužuje svu podršku. Za agencije, odnosno struku je ovo win-win situacija: festival će nastaviti da raste zahvaljujući radovima, a agencije imaju priliku da testiraju kvalitet dosadašnjih radova, razmotre koji od projekata zaslužuju da budu prisutni i na regionalnim ili svetskim festivalima, odnosno dobiju priznanje od kolega, to jest ljudi iz struke.
Kao član žirija, radujem se kampanjama koje će dokazati da je i u uslovima sličnim onima u kojima Kaktus opstaje moguće uraditi nešto drugačije, hrabro i efikasno, odnosno skrenuti pažnju, pomeriti standard i tako unaprediti struku. Upravo na to ću najviše obraćati pažnju – ko je igrao u okvirima „sigurne zone“, a ko se trudio, makar u detaljima i bez obzira na budžete – da unapredi žanr, redefiniše već ustaljene forme, podigne letvicu na veću visinu, ušunja se u svakodnevni jezik ili pop-kulturu, dokaže da ne zavisi sve od produkcionog ili medijskog budžeta.“ Nebojša Krivokuća, Creative Director, Communis DDB
Konkurs za nagrade KAKTUS 2017 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs